آخرین اخبار

5. شهريور 1399 - 9:56   |   کد مطلب: 36657
کیومرث سرمدی با بیان این که دولت تدبیر و امید با کمک ملت و سایر ارگان‌ها در کنترل ویروس کرونا خوب عمل کرد و موفق بود، گفت: البته در مباحث اقتصادی، رفاهی و معیشت مردم به دلیل وجود بیماری کرونا، نبود منابع مالی، تحریم های ظالمانه و در بخشی وجود مدیران ناکارآمد نمره پایین‌تری می‌گیرد. ‌

کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دولتمردان در خط مقدم خدمت به مردم بودند که باید از آنان الگو گرفت.

 

وی با بیان اینکه خدمات دولت در طول یکسال گذشته به مردم در بخش‌های مختلف متناسب با وجود مشکلاتی مانند تحریم‌ها و کمبود منابع درآمدی و داخلی قابل تقدیر است، گفت: با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری باید بگوییم در عمر باقی مانده دولت که کمتر از یکسال است، فضا باید توأم با همدلی بین قوای سه گانه در رفع مشکلات مردم باشد.

 

سرمدی تصریح کرد: هرچقدر این همپوشانی و همکاری بین قوای سه گانه بیشتر باشد، منافع بیشتری به مردم می‌رسد، البته نقد منصفانه و بیان دیدگاه‌ها و کم و کاستی در بخش‌هایی هم کمک به پیشرفت کارها خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه سال سختی را پیش رو داریم، گفت: طبیعتا” مشکلات هم فشار به اقشار جامعه وارد کرده و هم به نوعی دولت در اجرای طرح‌های عمرانی و رفاهی ممکن است رشد چندانی نداشته و پاسخگوی مطالبات مردم و رهبری هم نباشد.

 

نماینده مردم اسد آباد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که چه نمره ای به عملکرد دولت می‌دهید، گفت: بهرحال این یک نکاه کلی است و در بخش‌هایی انصافا” زحمات و تلاش دولت را باید دید. نمونه آن را می توان در کنترل ویروس کرونا مشاهذه کرد که دولت با کمک ملت و سایر ارگان‌ها موفق عمل کرده است و نمره ای خوبی می‌گیرد.

 

سرمدی ادامه داد: البته در مباحث اقتصادی، رفاهی و معیشت مردم به دلایل مختلفی از جمله بیماری کرونا، نبود منابع مالی، تحریم های ظالمانه و در بخشی وجود مدیران ناکارآمد طبیعتا” نمره پایین تری می‌گیرد.

 

وی یادآور شد: در مجموع بنده نگاهم به عملکرد قوای سه گانه به خصوص در هفته دولت مثبت است و امیدواریم با تلاش ها و کار جهادی اوضاع بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal