آخرین اخبار

10. شهريور 1399 - 8:26   |   کد مطلب: 36691
امام جمعه اسدآباد گفت: عاشورای حسینی کشتی نجات مسلمانان است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در جمع عزاداران حسینی و در شب شام غریبان گفت: عاشورای حسینی راهنمایی کننده جامعه و کشتی نجات برای مسلمنان است.

 

او با اشاره به هدایت ها و پیام های واقعه عاشورای افزود: وقتی مشرق یا مغرب را نشناسیم نمی‌توانیم قبله را تشخیص دهیم و و برای هدایت صحیح نیاز به رهبری وامامت داریم.

 

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: اهل بیت ع چراغ‌های هدایت هستند و  زیارت عاشورا نعمتی است که در کنار ما قرار دارد و طبق قول برخی بزرگان دین، زیارتی است که از طرف خدا بیان شده است.

 

حجت الاسلام حسینی مجد خواندن با بیان اینکه مداوم زیارت عاشورا انسان را عاقبت بخیر می‌کند اظهار کرد: یکی از فراز‌های مهم زیارت عاشورا این است که زندگی ما با زندگی اهل بیت (ع ) همراه باشد.

 

او با بیان اینکه زندگی دینی ما نباید منحصر به ایام خاص مانند محرم  باشد افزود: عاشورا برای ما پیام دارد و باید در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی  مطیع مطلق خدا باشیم.

 

امام جمعه اسدآباد گفت:  نباید از کشتی نجات اهل بیت (ع ) جدا شویم و  اگر کشتی ما تقوا باشد به سلامت از موج‌ها عبور خواهیم کرد.

 

او بیان کرد: مروت و جوانمردی را باید در امتحان‌ها پس داد و دنیا شبیه دریا و پر از موج‌های گوناگون است.
 

حجت الاسلام حسینی مجد ادامه داد: پدران و مادران اگر می‌خواهند روی فرزندان خود نفوذ کلام داشته باشند شرط صحیح بندگی خدا را بجا آورند و بدانند فضای خانه هرطور که باشد باعث رشد یا سقوط فکری فرزندان می شود.

انهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal