آخرین اخبار

15. شهريور 1399 - 8:17   |   کد مطلب: 36738
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:
امروز بسیج به یک الگوی جهانی تبدیل شده است
جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: امروز بسیج به عنوان یک الگوی جهانی در سایر کشورهای منطقه تبدیل شده و در حال مبارزه با استکبار است و مقام معظم رهبری از بسیج به عنوان کلید طلایی حل مشکلات کشور نام می‌برند.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ اسماعیل ششیکانی در آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید اختری اسدآباد اظهار داشت: نقش و کارکرد بسیج در قبل و بعد از انقلاب اساسی و ویژه بوده است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما با رهنمودهای حضرت امام(ره) نشأت گرفته از تفکر بسیجی بود، گفت: بعد از انقلاب اسلامی حضور فعال بسیج در ۸ سال دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار بود.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: بسیج در همه صحنه‌های مورد نیاز انقلاب چه صحنه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی امنیتی، اقتصادی و سلامت پیشقدم و پیشتاز بوده است.

 

وی گفت: امروز بسیج به عنوان یک الگوی جهانی در سایر کشورهای منطقه تبدیل شده و در حال مبارزه با استکبار است و مقام معظم رهبری از بسیج به عنوان کلید طلایی حل مشکلات کشور نام می‌برند.

 

ششیکانی ابراز داشت: بسیج و بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است و امروز وظیفه ما در قبال بسیج امانت‌داری و پیروی از ولایت و ادامه دادن راه شهیدان و کار جهادی است.

 

در پایان این مراسم مهندس کریمی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت شهید اختری حوزه کارمندی منصوب و از زحمات برادر امینی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal