آخرین اخبار

17. شهريور 1399 - 9:41   |   کد مطلب: 36758
حسین عسگری‌مهرور با اشاره به ثبت نام 17 هزار و 200 نفر دانش آموز در مدارس اسدآباد، گفت: امسال حدود 4 هزار پایه اولی در سه مقطع تحصیلی فعالیت درسی خود را آغاز کردند.

حسین عسگری‌مهرور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه در سالتحصیلی 99-1400 تعداد 17 هزار و 200 دانش‌آموز در سطح مدارس شهرستان اسدآباد ثبت نام کردند، اظهار کرد: از این تعداد 10 هزار و 300 نفر در مقطع ابتدایی، 4 هزار و 100 نفر در مقطع متوسطه و 2 هزار و 800 نفر در متوسطه دوم هستند.

 

وی گفت:  از کل تعداد دانش آموزان حدود 4 هزار نفر در پایه اول مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در حال تحصیل هستند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه والدینی که نگران بیماری زمینه ای فرزندانشان هستند نیازی به گواهی پزشک نیست، افزود: طبق فرم خوداظهاری والدین که در اختیار مدارس قرار دادیم، می‌توانید فرم را تکمیل و به مدیر تحویل دهند و آموزش را از طریق تلویزیون و شاد دنبال کنند.

 

وی یادآور شد: در صوت لزوم کلاس حضوری با تعداد بسیار محدود برای اینگونه دانش‌آموزان توسط مدیر برنامه ریزی می‌شود.

 

عسگری‌مهرور گفت: تمام مدارس برای آغاز سالتحصیلی ضد عفونی و گند زدایی شدند و دانش آموزان با داشتن ماسک در مدارس حاضر شدند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal