آخرین اخبار

22. شهريور 1399 - 8:52   |   کد مطلب: 36803
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان اعلام کرد:
تمدید مهلت مستأجران برای تکمیل ثبت‌نام وام ودیعه مسکن
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: مهلت مستأجران برای تکمیل ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا ۲۴ شهریور تمدید شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان ، داریوش حسینی در اطلاعیه‌ای به متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن بیان کرد: این متقاضیان باید تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه (۲۴ شهریور) نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک خود در سامانه اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir اقدام کنند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کلیه متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که نسبت به ارسال کد ملی خود به صورت پیامکی اقدام کرده و حائز شرایط دریافت این تسهیلات شده اند، صرفا تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۴ شهریور فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن جهت تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز خود اقدام کنند.

 

وی ادامه داد: نشانی سامانه اقدام ملی tem.mrud.ir است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به این نشانی نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

 

حسینی در ادامه، یادآور شد : نظر به تمدید مهلت تکمیل ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در چندین نوبت ، متقاضیان این طرح صرفا تا پایان ساعت ۲۴ روز ۳۰ شهریور فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت احراز شرایط اقدام نمایند .

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام کلیه متقاضیان و انجام مراحل اتصال متقاصیان به پروژه های شروع شده این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal