آخرین اخبار

30. شهريور 1399 - 12:42   |   کد مطلب: 36886
کیومرث سرمدی با بیان اینکه ۲۸ روستا در اسدآباد زیر پوشش آبفا نیست گفت: در این شهرستان نیاز به تجهیز پست جدید برق داریم چراکه ظرفیت خدمات دهی به سرمایه‌گذاری جدید وجود ندارد.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سد مخزنی نعمت‌آباد در اسدآباد اظهار کرد: دیار اسدآباد با تقدیم بیش از ۴۰۰ شهید و دفاع از مرز و بوم ارادت خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان داده است

 

وی بیان کرد: اسدآباد به عنوان قطب کشاورزی و حمل و نقل در غرب کشور، اما مشکلات زیادی از گذشته دارد البته مطمئن هستیم با تعامل سازنده می‌توانیم بسیاری از مشکلات حل کنیم.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس بیان اینکه امروز حضور وزیر نیرو را به فال نیک می‌گیریم و مطمئن هستیم بخشی از مشکلات رفع شود و پیامد سفر نیک خواهد بود گفت: مردم اطراف روستا همکاری خوبی در واگذاری زمین در احداث سد نعمت‌آباد داشتند که قدردان آنها هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات آب شرب در هنگام پیک مصرف را در اسدآباد شاهد هستیم افزود: گاهی در برخی محلات اسدآباد و برخی روستاها شاهد قطعی آب هستیم که امیدوارم تدبیری شود.

 

سرمدی با بیان اینکه پروژه فاضلاب شهری اسدآباد سالها شروع شده و تصفیه‌خانه آماده است و پروژه بیش از ۸۰ درصد نتیجه داشته که امیدواریم به نتیجه نهایی برسد گفت: در حوزه صنعت کمترین سهم را داریم و شهرک صنعتی اسدآباد آماده است اما با ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه در این خصوص گلایه داریم و نبود ظرفیت مناسب شبکه برق از دیگر مشکلات ماست خاطرنشان کرد: نیاز به تجهیز پست جدید داریم چراکه ظرفیت خدمات دهی به سرمایه‌گذاری جدید وجود ندارد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به اینکه با وجود زحمات مسوولان آب و فاضلاب اما در روستاهایی با کمبود آب، قطعی و آلودگی آب مواجه هستیم افزود: ۲۸ روستای ما زیر پوشش آبفا نیست و وقتی بنیاد مسکن و دهیاران می خواهند آنجا را آسفالت کنند به دلیل فرسوده بودن لوله های آب با مشکلاتی مواجه هستند.

 

وی با اشاره به اینکه روستاهایی هستند که مشکل سلامت آب و تامین آب سالم دارند و امیدوارم رهاورد این سفر توجه به این موضوع باشد افزود: توسعه پست شهرک صنعتی و تامین آب شرب سالم و کافی از خواسته‌های مردم اسدآباد است.

 

سرمدی تاکید کرد: در حوزه مسایل فرهنگی شهرستان اسدآباد مشکلاتی است که با وجود زحمات فراوان امام جمعه، اما در این زمینه نیاز به عنایت مسوولان داریم.

منبع: فارس

انتهای پیام /

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal