آخرین اخبار

31. شهريور 1399 - 12:18   |   کد مطلب: 36894
بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد در بیانیه اعلام کرد:
پایبند و مقاوم ادامه دهنده راه شهداییم
بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد در بیانیه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اعلام کرد: ما بسیج بانوان اسدآباد در برابر عظمت فداکاری‌ها و ایثارگر جانبازان و آزادگان دفاع مقدس سر تعظیم فرود می آوریم و ادامه راه شهدا در پاسداشت ارزش‌های اسلامی پایبند و مقاوم ایستاده ایم.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته دفع مقدس و در اولین روز از این هفته، بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد بیانیه ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده:

هفته دفاع مقدس همواره یادآور تجدید پیمانی ناگسستنی میان آرمان‌ها و ارزش‌های اعتقادی آحاد ملت مسلمان و انقلابی ایران است و یادآور روزهای سراسر مقاومت و از خودگذشتگی رزمندگان و مردمانی است که همیشه در برابر دشمنان قسم‌خورده خود هم چون سرو مقاوم بودند. هشت سال جنگ تحمیلی آزمونی شگفت و انسان‌ساز بود که چنان هویتی را بیان ملت شریف ایران به ارمغان آورد که هیچگاه نمی‌توان خدشه‌ای بر آن وارد کرد.

 

اکنون نیز در دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی ایران که نقطه عطفی در دوران پرفروغ ایران اسلامی است، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی بافرمان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، منشوری از خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی در راستای آرمان بزرگ ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمای حضرت مهدی (ارواحنا فداه) است اعلام فرمودند. همان‌طور که ایشان  در بیانیه گام دوم با اشاره به دوران دفاع مقدس تأکید می‌فرمایند «رویکرد دینی و اخلاقی در جمهوری اسلامی، دل‌های مستعد و نورانی به‌ویژه جوانان را مجذوب کرد و فضا به سود دین و اخلاق دگرگون شد.

 

مجاهدت‌های جوانان در میدان‌های سخت ازجمله دفاع مقدّس، با ذکر و دعا و روحیه‌ی برادری و ایثار همراه شد و ماجراهای صدر اسلام را زنده و نمایان در برابر چشم همه نهاد. پدران و مادران و همسران با احساس وظیفه‌ی دینی از عزیزان خود که به جبهه‌های گوناگون جهاد می‌شتافتند دل کندند و سپس، آنگاه‌ که با پیکر خون‌آلود یا جسم آسیب‌دیده‌ آنان روبه‌رو شدند، مصیبت را با شکر همراه کردند.

 

بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بر روح بلند همه رادمردان این حماسه بزرگ سلام و درود می فرستد و در برابر عظمت فداکاری ها و ایثارگری های جانبازان، آزادگان و تمامی رزمندگان دفاع مقدس سر تعظیم فرود می آورد و بر حفظ آرمان های امام راحل(ره) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همچنین ادامه راه شهدای دفاع مقدس در پاسداشت ارزش های اسلامی و حفظ عزت و سربلندی ایران عزیز تأکید می نماید.

والسلام علی من اتبع الهدی
بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه اسدآباد

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal