آخرین اخبار

31. شهريور 1399 - 13:27   |   کد مطلب: 36896
انتقاد تند رزمنده ای دوران دفاع مقدس در اسدآباد از وضعیت نابسامان بازار؛
مسئولان با مردم با مهربانی برخورد کنند/بازار رها شده!/آیا شهید دادیم که دلار بی‌ارزش با ارزش شود!؟
خداداد رجبی با تأکید بر اینکه مسئولان با مردم با مهربانی برخورد و رفتار گنند، گفت: امروز بازار با بی نظارتی مسئولان هرکی هرکی شده و نه تنها در شهر اسدآباد بلکه در استان و کشور با مردم با نامهربانی برخورد می‌شود و این حق آنان نیست.

به گزارش آوای سیدجمال، خداداد رجبی جانباز اسدآبادی در دوران دفاع مقدس در جمع مسئولان در حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای این شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به خاطراتی از این دوران پرداخت.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با گلایه‌مندی از وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار کرد: ما در دوران دفاع مقدس از امام راحل تبعیت کردیم و امروز هم پیرو راه رهبرمان امام خامنه ای هستیم و ایشان را تنها نخواهیم گذاشت اما از مسئولان گله‌مندیم.

 

این جانباز اسدآبادی با بیان اینکه شما را قسم به پیامبر اکرم(ص) می‌دهم که با مردم با مهربانی رفتار کنید، گفت: متأسفانه نه تنها در شهر اسدآباد بلکه در استان و کشور با مردم با نامهربانی برخورد می‌شود و این حق آنان نیست.

 

وی ادامه داد: ما یک کشور قوی هستیم چرا باید در برابر مشکلات مردم ضعف نشان دهیم، چرا بازار ما هر کی، هر کی شده است؟!

 

رجبی تصریح کرد: ما بیش از 220 هزار شهید برای انقلاب دادیم و از جان مایه گذاشتیم چرا باید دلاری که ارزش ندارد به 28 هزار تومان برسد؟

وی با بیان اینکه چرا ما به اروپایی‌ها و آمریکا اعتماد کردیم، گفت: چرا باید ما بد کنیم امام و رهبرمان فحش و ناسزا بشنود، سیدعلی باید چکار کند که نکرده؟ چرا دولت ناتوان است!

این جانباز اسدآبادی با بیان اینکه بنده دل خوشی از دولت ندارم، گفت: اما این چه نظارتی است که هر کسی هرچه دلش می‌خواهد می‌فروشد و می‌برد، یک خودکار را در هر مغازه یک نرخ می‌دهد بازار را چه خبر است؟!

وی با انتقاد از روند فعالیت صداوسیما از مسئولان خواست بیایید دست به دست هم دهیم به داد مردم برسیم، مرم در فشارند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal