آخرین اخبار

4. مهر 1399 - 14:49   |   کد مطلب: 36934
حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه برای تربیت یک سل انقلاب باید فرهنگ ایثار و شهادت ترویج و نهادینه شود، گفت: دین مداری، اخلاق مداری و مدارا با مردم باید سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام هاشمی امام جمعه موقت شهر اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: ماه صفر فرصت خوبی برای انسان سازی است و نسل جوان باید با تأسی از خون شهدا و واقعه عاشورای حسینی در این مسیر قرار بگیرد.

 

وی افزود: دین مداری، اخلاق مداری و مدارا با مردم باید سرلوحه کار مسئولان قرار بگیرد.

 

امام جمعه موقت شهر اسدآباد با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: این هفته فرصت خوبی برای ارج نهاد به خون هزاران شهید و ایثارگری جانبازان و ایثارگران است.

 

وی با بیان اینکه هشت سال جنگ ایران مقدس بود، افزود: ما در طول انقلاب و دوران دفاع مقدس 240 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

 

هاشمی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام انقلاب و در رأس آنان امریکا به جنگ اقتصادی رو آورده تا ملت را از پای درآورند، خاطرنشان کرد: برای عبور از این جنگ و ایستادگی در مقابل آن نیاز به روحیه انقلابی گری جنگ داریم.

 

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تربیت یک نسل انقلابی اشاره کرد و افزود: رمز پیروزی و پایداری انقلاب و دفع مقدس تبیعت از ولایت و رهبری و انسجام بین مردم است.  

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal