آخرین اخبار

11. مهر 1399 - 23:59   |   کد مطلب: 37004
امام جمعه اسدآباد گفت: زیارت اربعین حسینی در روز اربعین قرائت شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان توصیه کرد و گفت: حضرت علی ع فرمود کسی که لباس تقوا را بر قلب و جانش بپوشاند، کارهای نیکوی او آشکار و در کارش پیروز می‌شود، بنابراین برای داشتن تقوا تلاش کنید.

 

وی با اشاره به هفته سالمندان، گفت: احترام به سالمند از سفارشات پیامبر اکرم ص است و این هفته فرصت مناسبی برای ارج نهادن بر مقام پدر و مادر و سالمندان و مهربانی کردن به آنان است.

 

امام جمعه اسدآباد باگرامیداشت هفته ناجا، گفت: باید همه قدرشناس نیروهای انتظامی و یاد و خاطره شهدای گرامی بداریم.

 

وی بااشاره به سالگرد شهادت سردار شهید حسین همدانی، گفت: روز پنج شنبه در این شهرستان مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید برگزار می شود.

 

حسینی مجد بااشاره به روز اربعین، گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا راه بر ما برای پیاده روی اربعین حسینی بسته شده اما مراسمی با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

وی باتأکید بر قرائت زیارت اربعین، گفت: مؤمن پنج نشانه دارد که یکی از نشانه‌ها قرائت زیارت اربعین حسینی است و انتظار می رود که در روز اربعین قرائت شود.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به قیام امام حسین ع، گفت: امام حسین همچون چراغی است که اگر مسیر و روش اورا ادامه دهد گمراه و گم نخواهد شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal