آخرین اخبار

15. مهر 1399 - 8:24   |   کد مطلب: 37038
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
کشف بیش از 2 میلیون سیگار و 20 عدد صفحه کلاچ قاچاق در همدان
داریوش جودکی با اشاره به کشف قاچاق سیگار و صفحه کلاچ در همدان، گفت: محموله سیگار زیر بار علوفه ای در کامیون و صفحه کلاچ در انبار فروشگاهی در همدان کشف شده است.

داریوش جودکی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه فردی اقدام به قاچاق تعداد بیش از 2 میلیون و 800 هزار نخ سیگار خارجی به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال به وسيله يك دستگاه خودرو کامیون کرده بود، اظهار کرد: متهم سیگارها را از استانهای غربی زیر بار علوفه جاسازی کرده و در گلوگاه شهید زارعی همدان به دام افتاد .

 

وی گفت: پس از توقیف خودرو پرونده وی هم اکنون در شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان در حال رسیدگی است .

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به گزارش سازمان صمت همدان، گفت:  پس از بازرسی از انبار یک فروشگاه تعداد 20 عدد صفحه کلاچ کامیون به ارزش بیش از 975 میلیون ریال کشف و پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد .

 

وی گفت: شعبه پنجم این اداره کل پس از اجرای تشریفات قانونی و صدور رای مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 114 میلیون و 432 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رای پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجراست.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal