آخرین اخبار

16. مهر 1399 - 10:47   |   کد مطلب: 37051
علی‌اصغر عزیزی با تأکید بر تبیین جایگاه شهید همدانی از سوی رسانه‌ها و مسئولان، گفت: شهید قاسم سلیمانی برای خدمت در جبهه مقاومت شهید همدانی را به رهبر انقلاب پیشنهاد داد و این نشان از شناخت خوب شهید سلیمانی از همدانی است و باید در معرفی شهید سلیمانی و همدانی کنار هم قرار گیرند.

علی‌اصغر عزیزی مدیر بنیاد شهید حاج حسین همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به پنجمین سالگرد شهادت شهید حسین همدانی، اظهار کرد: امسال برنامه‌های متنوعی برای سالگرد شهید مقاومت پیش‌بینی شد که با رعایت پروتکل بهداشت انجام می‌شود.

 

وی گفت: یکی از برنامه‌های شاخص در روز پنجشنبه است که با همکاری صداوسیما و ارتباط‌گیری با تعدادی مراکز استان انجام خواهد شد و به‌صورت مستقیم این مراسم را پوشش خواهند داد.

 

مدیر بنیاد شهید حاج حسین همدانی از مراسم گرامیداشت دیگری در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) همدان خبر داد و گفت: در این مراسم که همزمان با اربعین امام حسین(ع) است، سخنرانی و مداحی خواهیم داشت که با حضور محسن رضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

 

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: امسال با توجه به این شرایط از فرصت فضای مجازی بهره بیشتری برده و کار فرهنگی در بخش‌های مختلف از معرفی و شخصیت شهید همدانی تا معرفی کتاب‌های وی انجام می‌دهیم.

 

 

عزیزی با اشاره به مدت طولانی مجاهدت‌های شهید همدانی در طول 40 سال انقلاب و قبل از آن، گفت: وی علاوه بر فعالیت‌های نظامی اقتصادی فرهنگی اجتماعی هیأت های مذهبی فعالیت‌های زیادی داشت که هنوز هم مراکز که مؤسس آن وی بوده، هنوز فعال است.

 

وی باغ موزه دفاع مقدس همدان، کانون بسیج جوانان، باشگاه فجر، را از اماکنی دانست که شهید همدانی مؤسس آن بوده است.

 

مدیر بنیاد شهید حاج حسین همدانی با اشاره به تقارن پنجمین سالگرد شهادت شهید همدان با اربعین حسینی، گفت: شهید همدانی به‌خوبی امام حسین(ره) را درک کرده بود که خانواده خود را به سوریه برد و در آن درگیر حضور داشتند و این مهم در کتاب خداحافظ سالار از زبان همسر شهید آمده است.

 

وی بابیان اینکه شهید سلیمانی به‌عنوان یک افتخار در کشور و شخصیتی بین‌المللی، شهید همدانی را برای خدمت در جبهه مقاومت به رهبر انقلاب پیشنهاد  داد، افزود: سرلشگر باقری در این زمینه گفت که اگر شهید همدانی نبود، قطعاً" سوریه سقوط می‌کرد.

 

عزیزی با تأکید بر تبیین جایگاه شهید همدانی یکی از وظایف رسانه‌های استان و به‌خصوص مسئولان استانی است، گفت: باید شهید سلیمانی و همدانی هم در معرفی و هم قرار گرفتن تمثال مبارکشان در کنار هم باشد تا خدای‌نکرده با خدماتی که شهید همدانی داشته، در سایه قرار نگیرد.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal