آخرین اخبار

20. مهر 1399 - 9:05   |   کد مطلب: 37078
مجید درویشی با بیان اینکه در این شهرستان تاکنون به طور قطعی و مشکوک هزار و 41 نفر در این شهرستان به کرونا مبتلا شدند، گفت: 76 نفر مشکوک به کرونا بودند که مجبور بودیم آنان را تحت تدابیر پروتکل بهداشتی دفن کنیم.

به گزارشآوای سیدجمال، مجید درویشی فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به تمدید محدودیت‌های یک هفته ای برای پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا، اظهار کرد: تا ۱۸ مهرماه امسال از هزار و 316 نفر آزمایش و تست کرونا گرفته شده که از این تعداد کل نمونه گرفته شده بیمارستان ۳۵۴ مورد و بهداشت و درمان ۹۶۲ نفر بوده است.

 

وی با بیان اینکه تعداد آزمایشاتی که مثبت بوده 437 نفر بودند که از این تعداد ۹۴ مورد در بیمارستان و ۳۴۳ در بهداشت و درمان بوده است.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: تعداد افراد مشکوک به کرونا که آزمایش آنان منفی شده ۸۶۳ نفر بوده که از این تعداد ۲۵۵ مورد در بیمارستان و ۶۰۸ مورد در بهداشت و درمان بوده است.

 

وی افزود: تعداد افراد نامشخص و مشکوک ۳ مورد در بیمارستان  و دو مورد در بهداشت و درمان بودند که مجموعا" 5 مورد بوده است.

 

درویشی تصریح کرد: آمار فوتی ها مجموعا" ۲۱ مورد بوده که در بیمارستان ۱۴ مورد و ۷ مورد از غیر شهرستان آمده بودند و از این تعداد سه مورد مربوط به همدان بوده سه مورد از دیگر شهرستان ها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد افراد بستری که تاکنون در بیمارستان هستند، ۲۹ مورد  است که از این تعداد ۲۷ نفر در بخش عادی و ۲ نفر در آی سی یو هستند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بالاترین آمار مبتلا به کرونا در شهرستان را زنان شکل می دهند، گفت: از لحاظ جنسیت ۲۵۵ زن و ۲۱۲ مرد  هستند.

 

وی یادآور شد: بر اساس منطقه سکونت 318 نفر در شهر و 119 نفر در روستاها بودند که  از این تعداد 72.8 درصد شهری و 27.2 درصد روستایی شامل می شود.

 

درویشی با بیان اینکه از این تعداد 134 نفر بیماری زمینه ای داشته و ۴۰۶ نفر سابقه مسافرت نداشتند، افزود: ۹۲ درصد افراد مبتلا به کرونا بهبودی یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

 

وی تأکید کرد: تاکنون ۲۱ نفر افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان فوت شدند که این آمارها نسبت به استان و کشور پایین‌ترین آمار است.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در این شهرستان تاکنون به طور قطعی و مشکوک هزار و 41 نفر به کرونا مبتلا شدند، افزود: 76 نفر مشکوک به کرونا بودند که مجبور بودیم آنان را تحت تدابیر پروتکل بهداشتی دفن کنیم.

 

 وی یادآور شد: تعداد ۱۵ نفر از زنان باردار هم درگیر کرونا شدند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal