آخرین اخبار

21. مهر 1399 - 8:44   |   کد مطلب: 37089
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: تعریض مسیر گردنه اسدآباد از سوی اداره راه و شهرسازی و اجرای حفاظ بتنی برای ارتقای ایمنی و نصب روشنایی این محور از سوی اداره راهداری همدان از برنامه‌های اصلی در راستای ارتقای ایمنی مسیر گردنه اسدآباد است.​

به گزارش آوای سیدجمال، حمید پرورشی خرم با اشاره به اینکه مجموع طول راه‌های استان همدان برابر پنج هزار و ۱۱۴ کیلومتر است که این راه‌ها شامل ۸۵ کیلومتر آزادراه، ۴۹۸ کیلومتر بزرگراه، ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه درون شهری، ۳۱۸ کیلومتر راه اصلی، ۷۵۱ کیلومتر راه فرعی و سه هزار و ۳۶۲ کیلومتر راه روستایی است، گفت: امسال ۸۳ نقطه جدید پر تصادف و دارای تصادف در محورهای استان همدان شناسایی و در راستای ارتقای ایمنی راه‌های مواصلاتی استان همدان برنامه‌ریزی شده است.

 

 

پرورشی خرم بیان کرد: استان همدان با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی و وضعیت کریدور ارتباطی با ۶ استان هم جوار در ارتباط است و همین مساله ترافیک بسیار سنگینی در راه‌های استان همدان ایجاد می‌کند به طوری که در تعطیلات طول سال نیز شاهد پیک ترافیکی در راه‌های همدان هستیم.

 

 

وی بیان اینکه در مسیر گردنه اسدآباد بحث احداث تونل مطرح نیست، عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص این محدوده، برای اجرای تونل نیازمند مطالعات مناسبی هستیم.

 

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: هم اکنون، تعریض، روشنایی و بحث نیوجرسی برای گردنه اسدآباد مطرح است و برای این موضوع بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

 

پرورشی خرم در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه قرارداد این پروژه از یک ماه قبل منعقد شده، عنوان کرد: اتمام پروژه مربوط به تعریض، روشنایی و نصب نیوجرسی در گردنه اسدآباد بستگی به پیشروی پیمانکار و شرایط فصلی دارد.

 

 

وی اظهار کرد: تعریض مسیر گردنه اسدآباد از سوی اداره راه و شهرسازی و اجرای حفاظ بتنی برای ارتقای ایمنی و نصب روشنایی این محور از سوی اداره راهداری همدان از برنامه‌های اصلی در راستای ارتقای ایمنی مسیر گردنه اسدآباد است.

 

 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان یادآور شد: در این مسیر برای اجرای روکش نیز قراردادی بسته شده که طی یک تا دو روز آینده کار آن آغاز خواهد شد و امیدواریم قبل از فصل سرما شاهد به اتمام رسیدن این موضوع باشیم.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal