آخرین اخبار

23. مهر 1399 - 8:38   |   کد مطلب: 37101
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: باز اجتماعی شدن زندانیان با اجرای طرح‌های اشتغالزا در دستور کار برنامه های دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، عباس نجفی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: اشتغال پایدار برای زندانیان پس از خروج از زندان نقش بسزایی در باز اجتماعی کردن آنان دارد و به همین دلیل اجرای طرح‌های اشتغال ویژه این گروه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های در حال اجرای این معاونت توجه به باز اجتماعی کردن زندانیان و پیشگیری از تکرار جرم آنان است برای استفاده از ظرفیت اشتغال شرکت‌ها و مؤسسات هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های متولی امر صورت پذیرفته است.

 

 

وی تأکید کرد: در راستای اجرای دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری موضوع بخشنامه ابلاغی رئیس قوه قضائیه پیرامون اشتغال پایدار زندانیان باید در دستور کار جدی همه دستگاه‌ها قرار گیرد.

 

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان اصلاح نگرش جامعه نسبت به پذیرش محکومین و زندانیان باز اجتماعی شده را یکی از راهکارهای مناسب در جهت پیشگیری از بازگشت مجدد زندانیان دانست.

 

 

وی عنوان کرد: افزایش حمایت‌های اجتماعی از این افراد موجب کاهش گرایش مجدد ارتکاب جرم توسط زندانیانی که حداقل یک بار فضای زندان را تجربه کرده‌اند خواهد شد بنابراین در راستای باز اجتماعی شدن زندانیان اجرای طرح‌های اشتغال در استان همدان امری ضروری و حائز اهمیت است.

منبع: مهر

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal