آخرین اخبار

28. مهر 1399 - 16:22   |   کد مطلب: 37145
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا:
۳۳ بیمار همدانی در وضعیت وخیم به سرمی‌برند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان با بیان اینکه ۳۳ نفر در استان وضعیت وخیم بیماری به سر می برند، اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ مورد مثبت جدید کرونا و مرگ ۱۳ نفر در همدان به ثبت رسیده است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد طاهری در تشریح وضعیت استان همدان در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد قطعی مثبت ابتلا به کروناویروس در استان همدان به ۵۵۱۴ مورد رسیده که ۴۳۵۳ مورد بهبود یافته و ۷۴۸ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.

 

وی ادامه داد: از زمان شیوع کرونا تاکنون در شهرستان همدان ۲۲۱۱ نفر، اسدآباد ۱۳۵ نفر، بهار ۳۴۶ نفر، تویسرکان ۳۰۹ نفر، رزن و درگزین ۲۸۰ نفر، فامنین ۸۳ نفر، کبودراهنگ ۳۵۵ نفر، ملایر ۱۰۵۵ مورد و نهاوند ۵۸۱ نفر و خارج از استان ۱۵۹ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

 

طاهری با بیان اینکه تعداد بیماران بدحال با وضعیت وخیم کرونا همچنان در حال افزایش است، تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۱۶ مورد که تعداد بیماران بستری جدید مشکوک و قطعی در بخش مراقبت های ویژه ۱۸ مورد گزارش شده است و ۳۳ نفر در وضعیت وخیم بیماری به سر می برند.

 

وی در پایان از مردم درخواست کرد که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، فقط در صورت لزوم از منزل خارج شوند و در اجتماعات حاضر شوند چراکه حضور در اجتماعات به هر شکل شانس ابتلا به کرونا را بالا می برد.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal