آخرین اخبار

29. مهر 1399 - 8:18   |   کد مطلب: 37152
فرماندار اسدآباد گفت: اگر در راستای اهداف نظام از فرصت فضای مجازی استفاده نکنیم و نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم؛ دشمنان از این فرصت به عنوان جنگ نرم و یک تهدید علیه ما و سو استفاده از کشورمان استفاده خواهند کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در کارگاه آموزشی فعالان فضای مجازی با اشاره به اینکه فضای مجازی آمیزه‌ای از فرصت‌ها و تهدیدها است، اظهار داشت: بسیاری از دشمنان فضای مجازی را تبدیل به یک فضای جنگ نرم تمام عیار کرده اند که باید از تهدیدات آنان در این فضا آگاه بوده و اجازه ندهیم از این ظرفیت به عنوان یک تهدید علیه کشور ایران اسلامی و اعتقادات جوانان کشور استفاده کنند.

 

 

وی فضای مجازی را یک شمشیر دولبه دانست و گفت: اگر در راستای اهداف نظام از این فرصت فضای مجازی استفاده نکنیم و نسبت به این فضا بی‌تفاوت باشیم به طور قطع دشمنان از این فرصت به عنوان جنگ نرم و یک تهدید علیه ما و سو استفاده از کشورمان استفاده خواهند کرد.

 

 

فرماندار اسدآباد با اشاره به نقش آفرینی فضای مجازی در بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در رابطه با پیشگیری از بیماری منحوس کرونا تصریح کرد: با نقش‌آفرینی خبرنگاران و کانال‌های فضای مجازی در رابطه با آگاهی بخشی کرونا در حالی که میانگین بهبودی کرونا در کشور ۸۲ درصد بوده در این شهرستان ۹۲.۵ درصد است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal