آخرین اخبار

3. آبان 1399 - 11:24   |   کد مطلب: 37164
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: هم اکنون عملیات روکش آسفالت گردنه اسدآباد در حال انجام است.

به گزارش آوای سیدجمال، حمید پرورشی خرم اظهار داشت: امیدوار هستیم تا قبل از آغاز فصل سرما و بارندگی ها این عملیات به اتمام برسد.

 

او افزود: به منظور ارتقاء ایمنی و جلوگیری از پرت شدگی و واژگونی وسایل نقلیه، در سال جاری به شکل امانی سرتاسر گردنه با ایجاد حفاظ خاکی بازدارنده ایمن سازی شده است.

 

پرورشی خرم با بیان اینکه گردنه اسدآباد به عنوان کریدور مرکز به غرب کشور، یکی از طولانی ترین گردنه های کشور با بار ترافیکی سالانه حدود ۲۵ میلیون خودرو است، یادآور شد: تعریض مسیر گردنه اسدآباد از سوی اداره راه و شهرسازی و اجرای حفاظ بتنی برای ارتقای ایمنی و نصب روشنایی این محور از سوی اداره راهداری همدان از برنامه‌های اصلی به منظور ارتقای ایمنی این محور است.

 

معاون راهداری استان همدان در ادامه با اشاره به آمادگی کامل راهداران و راهدارخانه های استان همدان در فصل زمستان تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های شبکه راهداری استان به ویژه برنامه‌ریزی برای حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان از درجه بالایی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار بوده و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

 

مجموع طول راه‌های استان همدان برابر پنج هزار و ۱۱۴ کیلومتر است که این راه‌ها شامل ۸۵ کیلومتر آزادراه، ۴۹۸ کیلومتر بزرگراه، ۱۰۰ کیلومتر بزرگراه درون شهری، ۳۱۸ کیلومتر راه اصلی، ۷۵۱ کیلومتر راه فرعی و سه هزار و ۳۶۲ کیلومتر راه روستایی است.

منبع: راهداری

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal