آخرین اخبار

4. آبان 1399 - 20:04   |   کد مطلب: 37176
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد:
برای آماده‌سازی شرایط ظهور به حد توان تلاش و مجاهدت کنیم
حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با تأکید بر داشتن امید برای ظهور حضرت حجت(عج)، گفت: این امید زمانی تحقق می‌یابد که همت نیز چاشنی کار شود یعنی صرفا به دعا و مناجات بسنده نکنیم بلکه برای آماده‌سازی بستر و شرایط ظهور به حد توان تلاش و مجاهدت کنیم تا خداوند نیز به ما توفیق زیارت و درک آن حضرت را عنایت کند.

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به سالروز اغاز امامت حضرت حجت(عج)، اظهار کرد: حکمت الهی بر این بوده ۱۲۴ هزار پیامبر و ۱۴ معصوم که یکی را پس از دیگری برای هدایت بشر هدایت کر، طبق قاعده لطف اللهی این عنایت ولو مانند روشنایی آفتاب از پشت ابر برای ما استمرار دارد و خداوند را بر این نعمت شاکریم.

 

وی با بیان اینکه آنچه در آغاز امامت حضرت صاحب عصر(عج)، بیشتر نظر ما و مردم را به خود جلب مسئله غیبت آن امام است، گفت: غیبتی که امام را به عنوان بقیه الله برای فراهم شدن شرایط حضور و هدایت وسیع و جهانی ذخیره کرده و همین امر باعث ایجاد فرهنگ مهدوی و امید در جامعه شیعه شده است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد تصریح کرد: نکته اول کلیدی و قابل توجه امیدی است که در مؤمنین ایجاد شده و دل‌ها به نور وجودش آرام و قرار می یابد و به همین امید مؤمنین و مؤمنات برای رفع مشکلات و گرفتاری‌ها و تعجیل در فرج آن حضرت مناجات‌ها و دعاها می‌کنند و امیدواریم ان شاءالله مقبول درگاه قادر متعال افتد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان جنی و انسی هم به این مسئله ی امید که باعث پویایی و تحول و تحرک در جامعه می‌شود توجه دارد، افزود: لذا با تمام قوا در تلاشند تا این امیدها را به یأس و نا امیدی و بی‌تحرکی تبدیل کنند که امیدواریم این نقشه ها و تلاش‌ها نیز همانند دیگر لباس‌هایشان به برکت وجود مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) بی‌ثمر باشد.

 

رستمی تأکید کرد: این امید زمانی تحقق می یابد که همت نیز چاشنی کار شود یعنی صرفا به دعا و مناجات بسنده نکنیم بلکه برای آماده‌سازی بستر و شرایط ظهور به حد توان تلاش و مجاهدت کنیم تا خداوند نیز به ما توفیق زیارت و درک آن حضرت را عنایت کند.

انتهای پیام/ن

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal