آخرین اخبار

15. آبان 1399 - 10:35   |   کد مطلب: 37277
عباس احمدی‌خواه با اشاره به کشفیات نهاده های دامی و سیب زمینی در شهرستان اسدآباد، گفت: 4 هزار تن سیب زمینی از نوع بذری در این شهرستان کشف شده که ارزش بازاری ندارد و برای کاشت محصول است.

عباس احمدی‌خواه سرپرست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از کشف سیب زمینی بذری احتکار شده در انبارهای این شهرستان خبر  داد و اظهار کرد: در این زمینه 4 هزار تن سیب زمینی از نوع بذری کشف شده که البته ارزش بازاری ندارد و برای کاشت استفاده می‌شود.

 

وی گفت: هنوز پرونده ای برای احتکار سیب زمینی بذری از سوی در اداره صمت تا به امروز به تعزیرات نیامده و برای بررسی آن باید پرونده به ما ارجاع داده شود تا بتوانیم نظر بدهیم.

 

سرپرست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد با اشاره به کشفیات نهادهای دامی در روزهای گذشته، گفت: این کشفیات نهادهای دامی شامل 7 تن ذرت و 3 تن کنجاله در مرغداری بوده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش از کشفیات لوازم خانگی در شهرستان رزن خبر داد و گفت: 44 دستگاه لوازم خانگی شامل یخچال، لباسشویی، ظرف شویی و اجاق گاز در یک انبار کشف شد.

 

احمدی‌خواه ادامه داد: متهم به احتکار لوازم خانگی در رزن به محکومیت یک میلیارد و 810 میلیون و 256 هزار ریال و توزیع در شبکه بازار جریمه شده است.

 

وی با بیان اینکه بنده دو روز در هفته را در اسدآباد هستم و به امور شهرستان می‌پردازم، گفت: غالبا" روزهای یکشنبه و چهارشنبه در این شهرستان هستم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal