آخرین اخبار

19. آبان 1399 - 12:40   |   کد مطلب: 37315
حجت‌الاسلام رستمی، از تشکیل قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در اسدآباد خبر داد و گفت: این قرارگاه به دنبال فرمایش رهبر معظم انقلاب در ورود مجدد نیروهای جوان و مومن در عرصه مقابله با کرونا راه اندازی شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، از تشکیل قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این قرارگاه به دنبال فرمایش رهبر معظم انقلاب در ورود مجدد نیروهای جوان و مومن در عرصه مقابله با کرونا راه اندازی شده است.

 

مدیر تبلیغات اسلامی اسدآباد  افزود: امروز این سازمان در ماموریت جدیدی قرار گرفته است چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نیروهای جوان، مومن، صالح و انقلابی همانند موج اول کرونا وارد میدان شوند و مسائل مربوط به آن را پیگیری کنند که مرکز فرماندهی این مهم مساجد هستند.

 

وی افزود: امروز تنها برگزاری فریضه نماز در مساجد تعطیل شده است اما فعالیت‌های خدمت رسانی به مردم که همواره از صدراسلام تا کنون در مساجد بوده است ادامه دارد و البته باید امروز نیز مساجد به همان کارکرد صدر اسلام باز گردد.

 

حجت الاسلام رستمی با اشاره به اهداف راه اندازی قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: ایجاد مشارکت حداکثری بین جامعه و بهره‌برداری از مشارکت همه جامعه در سه موضوع زدن ماسک، رعایت دستورالعمل‌ها و فاصله‌گذاری فیزیکی از جمله اهداف این قرارگاه خواهد بود.

 

رستمی تصریح کرد: ارکان این قرارگاه از مجموعه‌های مردمی خواهد بود و در این طرح دستگاه‌ها در کنار مردم قرار می‌گیرند و مساجد بعنوان پایگاه این قرارگاه نقش آفرینی می‌کنند.

منبع: شبستان

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal