آخرین اخبار

25. آبان 1399 - 22:02   |   کد مطلب: 37380
سرهنگ غلامعلی همایی با اشاره به واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده هوو در گردنه اسدآباد در عصر امروز، گفت: در این حادثه جان راننده و سرنشین دیگر آن در دم جان باختند.

سرهنگ غلامعلی همایی جانشین پلیس راهور استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از واژگونی یک دستگاه کامیون کشنده هوو در گردنه اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: در ساعت 18:35 دقیقه امروز 25 آبان ماه، در کیلومتر 40 گردنه اسدآباد یک دستگاه کامیون کشنده هوو به شماره ایران25/339ع73 به رانندگی رضا بیداری که از مسیر همدان به سمت کرمانشاه در حال حرکت بود، به علت بی‌احتیاطی و عدم توانایی وسیله راننده واژگون شد.

 

وی با بیان اینکه راننده این کامیون به علت عدم توانایی در کنترل وسیله ناشی از تخطی سرعت مطمئنه  در سرپیچ گردنه مقصر تشخیص داده شد.

 

جانشین پلیس راهور استان همدان با بیان اینکه به علت واژگونی راننده و سرنشین در دم فوت کردند، افزود: این کامیون با حمل بار کنتور گاز در مسیر همدان به کرمانشاه در حال حرکت بود.

 

وی با ارائه راهکار مقابله با چنین تصادفاتی، گفت: در گردنه اسدآباد حدوداً از سمت همدان تا کرمانشاه 15 کیلومتر است که برای پیشگیری از این تصادفات و واژگونی‌ها 4 راهکار تعریضی معابر گردنه، جداسازی لاین رفت‌وبرگشت با نصب نیوجرسی، بیشتر کردن روشنایی‌ها، ایجاد پارکینگ برای خروج وسایل نقلیه به سازمان راهداری برای پیشگیری از این نوع حوادث در گردنه اسدآباد دادیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal