آخرین اخبار

26. آبان 1399 - 8:31   |   کد مطلب: 37381
سرهنگ افشین یاری با اشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در اسدآباد، گفت: این طرح شامل موتورسیکلت‌هایی است که قبل از ۲۹ اسفندماه پارسال توقیف شده باشند.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از ارائه تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: نیروی انتظامی برای ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی که مالک یا متصرف آنها به دلایل مختلف نتوانسته‌اند وسیله نقلیه خود را از پارکینگ ترخیص کنند، تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است.

 

وی بااشاره به اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی از ۱۹ آبان به مدت ۲ ماه، گفت: مالک متصرف و یا نماینده قانونی می‌تواند صرفا با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ و ارائه مدارک احراز مالکیت خود اقدام کند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: همچنین در این طرح امکان ترخیص موتورسیکلت‌های فاقد بیمه شخص ثالث و فاقد پلاک با اخذ تعهدات لازم وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده در این طرح شامل حذف مبلغ دو برابر شده جرایم، تقسیط جریمه تا یکسال است، گفت: البته محاسبه هزینه پارکینگ بر مبنای سال ۹۴ خواهد بود.

 

یاری یاد آور شد:  این طرح صرفا شامل موتورسیکلت‌هایی می‌شود که قبل از ۲۹ اسفندماه سال ۹۸ توقیف شده باشند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal