آخرین اخبار

26. آبان 1399 - 12:16   |   کد مطلب: 37385
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه دمای هوا از روز پنج شنبه تا حدی کاهش می یابد، گفت: برای فردا بارش های پراکنده و ضعیف در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ما، در تشریح وضعیت آب و هوای همدان اظهار کرد: امروز -دوشنبه ۲۶ آبان- آسمان استان نیمه ابری است و برای فردا بارش های پراکنده و ضعیف در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

 

وی با بیان اینکه طی چند روز اخیر در برخی نقاط شاهد مه صبحگاهی هستیم، افزود: سامانه بارشی جدید از روز جمعه وارد استان شده و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت و در مناطق شمالی و نقاط مرتفع بارش ها به صورت برف خواهد بود.

 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از پنج شنبه دمای هوا تاحدی کاهش می یابد، مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دمایی استان همدان بین صفر تا ۷ درجه سانتی گراد بوده است.

 

وی با بیان اینکه وجود مه صبحگاهی باعث می شود که دماهای کمینه در صفر درجه سانتی گراد قرار گیرد، اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۷ درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه استان گزارش شده است و همدان، قهاوند و گل تپه با صفر درجه سانتی گراد سردترین نقاط بوده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal