آخرین اخبار

30. آبان 1399 - 10:49   |   کد مطلب: 37412
معاون اجتماعی پلیس استان همدان خبر داد
دستگیری فردی که خودروی پیکان را در اسدآباد آتش زده بود
حسین بشیری با اشاره به دستگیری فردی که خودروی پیکانی را در اسدآباد به آتش کشید، گفت: امنیت شهروندان از خطوط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند به هر طریق خللی بر امنیت مردم وارد کنند با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین بشیری، معاون اجتماعی پلیس استان همدان در تشریح این خبر به خبرنگار ما اظهار کرد: دو نفر موتور سوار در تاریکی شب اقدام به آتش زدن خودروی پیکان نموده و بلافاصله از محل متواری شده بودند.

 

وی افزود: پس از انتشار فیلم در فضای مجازی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با تحقیقات گسترده مشخص شد فردی که این عمل مجرمانه را مرتکب شده با صاحب خودرو اختلاف شخصی داشته و با شدت گرفتن اختلاف بین این دو در جهت انتقام جویی اقدام به آتش زدن خودرو کرده است.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان افزود: متهم پس از ارتکاب جرم از شهرستان اسدآباد گریخته بود که پس از شناسایی توسط مأمورین شهرستان دستگیر و تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت و انگیزه با هماهنگی مقامات قضایی در حال انجام است.

 

وی با تأکید بر اینکه امنیت شهروندان از خطوط قرمز پلیس است، گفت: افرادی که بخواهند به هر طریق خللی بر امنیت مردم وارد کنند با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal