آخرین اخبار

1. آذر 1399 - 9:19   |   کد مطلب: 37428
فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) در پیامی مشترک هفته بسیج را به تمام بسیجیان به ویژه بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) استان همدان تبریک گفتند.

به گزارش آوای سیدجمال،فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) در پیامی مشترک هفته بسیج را به تمام بسیجیان به ویژه بسیجیان گردان‌های امام حسین(ع) استان همدان تبریک گفتند.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال در سوره ابراهیم فرمود:« اَلَم تَرَکَیفَ ضَرَبَ اللهُ مَثلَاً کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهً طَیِّبَه اَصلُها ثابِتٌ وَ فَرعُهَا فِی السَّماءُ»

امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمود: بسیج، همان شجره طیبه است.

 

فرماندهان و دلاوران بسیجی گردان‌های پیروز امام حسین(ع) استان همدان:

 

هفته مبارک بسیج بر شما که هنوز سلاح مقاومت و ایثار را زمین نگذاشته و لباس تقوا و جهاد را از تن دور نکرده‌اید مبارک و تهنیت باد.

 

شجره طیبه و تنومند چهل ساله بسیج، اکنون کاخ ظلم جهانی را به ویرانی کشانده و نیروی مقاومت در برابر استکبار را در ابعاد جغرافیای بین‌المللی گسترانیده است. آرمان‌های مقدس بسیج و معمار هوشمند آن رهبر کبیر انقلاب(ره)،  از بسیج معجزه‌ای پویا ساخته که به اذعان دوست و دشمن، تفکر بسیجی قادر است بن‌بست‌ها را گشوده و گره‌های اساسی مشکلات و بحران‌ها را بازگشایی نماید.

 

کارنامه عملکرد بسیج نشان می‌دهد، این نیروی مقاومت در هر عرصه و میدانی که نیاز انقلاب و کشور ببیند قاطعانه وارد شده و پیروزمندانه مأموریت خود را به انجام می‌رساند. بحول و قوه الهی این مجاهدت‌ها و مأموریت‌ها در گام دوم انقلاب اسلامی تا مأموریت اصلی یعنی مأموریت جهانی منجی عالم، حضرت مهدی موعود (عج) ادامه خواهد داشت.

 

 

ضمن تبریک مجدد هفته بسیج و تقدیر صمیمانه از مجاهدت‌ها و زحمات؛ اکنون که با توجه به شرایط حاکم بر کشور و درگیری کشور و مردم شریف‌مان با جنگ اقتصادی و بیماری منحوس کرونا حوزه‌های مأموریتی بسیج گسترده‌تر شده است؛ از شما بسیجیان سلحشور و ایثارگر می‌خواهیم در لبیک به ندای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)؛ توأم با حفظ آمادگی‌های رزمی و دفاعی؛  با شور و شعور و کار تشکیلاتی به یاری اقشار ضعیف آسیب دیده از شرایط شتافته و در تأمین نیازمندی‌های مردم عزیز و کادر خستگی‌ناپذیر درمان؛ حسن انجام مأموریت‌های محوله و همکاری با نهادهای مربوطه در زمینه مبارزه با شیوع بیماری بکوشید.

بی‌شک همچون همیشه تاریخ انقلاب اسلامی، حضور شما در عرصه‌های نیاز کشور عزیزمان منشأ موفقیت‌ها و برکات خواهد بود. فَأِنَّ حِزبُ اللهِ هُمُ الغالِبُون

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

سردار سرتیپ دوم پاسدار ولی بهاریان، فرمانده تیپ انصارالحسین(ع)

محمود قربانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع)

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal