آخرین اخبار

2. آذر 1399 - 11:56   |   کد مطلب: 37440
زینب عقیقی با اشاره به شرایط امروز جامعه در ایام کرونا، تصریح کرد: ما با آموزش میناکاری به بانوان، اقدام به ایجاد کار در خانه کرده ایم که این امر نه تنها موجب و درآمدزایی می شود بلکه در این شرایط ویژه کرونا هم با ماندن در خانه سلامتی شان حفظ می شود.

زینب عقیقی یکی از بسیجیان کارآفرین شهر اسدآباد، در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به ایجاد کارگاه میناکاری در پایگاه مقاومت بسیج حضرت مریم(ص) این شهر، اظهار کرد: ده سالی است که فعالیت مستمر در بسیج دارم و در برنامه های مختلف آن شرکت می‌کنم.

 

وی گفت: با ایجاد کارگاه میناکاری در پایگاه مقاومت یک تیر و دو نشان زدم و در کنار کارهای فرهنگی، آموزش این هنر را برای بانوان برگزار می کنم.

 

این کارآفرین بسیجی اسدآبادی با اشاره به شرایط امروز جامعه در ایام کرونا، تصریح کرد: ما با آموزش میناکاری به بانوان، اقدام به ایجاد کار در خانه کرده ایم که این امر نه تنها موجب و درآمدزایی می شود بلکه در این شرایط ویژه کرونا هم با ماندن در خانه سلامتی شان حفظ می شود.

 

وی یادآور شد: برخی از بانوان که به لحاظ وسع مالی دچار مشکل هستند، علاوه بر اینکه به صورت رایگان آموزش می بینند، به تعداد ظروفی که میناکاری روی آن انجام دهند، دستمزد می‌گیرند..

 

عقیقی با بیان اینکه وظیفه بسیج خدمت بدون چشم داشت به مردم است، گفت: امروز ما در سنگرهای پایگاه‌های مقاومتی علاوه بر اینکه مهارتی به بانوان آموزش می‌دهیم، زمینه را برای حضور در حلقه های بسیج و همفکری در راستای اهداف انقلاب فراهم کرده ایم.

 

وی با بیان اینکه ورود بنده به بدنه بسیج نه تنها باعث تقویت ایمان و اعتقادم شده، بلکه با روحیه ای که در بسیج هست، توانستم عفت و حجابم را حفظ کنم.

این کارآفرین بسیجی اسدآبادی با بیان اینکه کار در بسیج برای رضای خداست و فی سبیل الله انجام میشود، گفت: با حضورم در بسیج علاقه ام به شهدا بیشتر شد و قدردان خون آنان هستم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal