آخرین اخبار

2. آذر 1399 - 12:19   |   کد مطلب: 37441
توسط بسیج جامعه زنان اسدآباد صورت می‌گیرد؛
برگزاری مسابقه کتابخوانی "3 در دقیقه در قیامت" در هفته بسیج
معصومه کاکایی از اجرای برنامه‌های مختلف بسیج جامعه زنان اسدآباد در بستر فضای مجازی خبر داد و گفت:از جمله این برنامه‌ها مسابقه کتابخوانی، رزمایش کمک مؤمنانه، پویش لبیک ای رهبرم و تقدیر از متولدین در هفته بسیج است.

معصومه کاکایی، مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص بسیج، اظهار کرد: امروز بسیج در عرصه های مختلف به عنوان مدافعان ولایت استوار ایستاده است.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: امسال با توجه به این شرایط برنامه های هفته بسیج در حوزه بانوان بیشتر در بستر فضای مجازی انجام می‌شود.

 

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان اسدآباد از برگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی خبر داد و گفت: پایگاه مقاومت حوزه فاطمه الزهرا(س) با معرفی کتاب "3 دقیقه در قیامت"، مسابقه ای را در این زمینه برگزار می شود.

 

وی از اجرای رزمایش کمک مؤمنانه توسط پایگاه‌های مقاومتی خبر داد و گفت: افراد نیازمند توسط پایگاه شناسایی و کمک های مؤمنانه در قالب سبد غذایی به دستشان می‌رسانیم.

 

کاکایی تقدیر از والدین متولدین هفته بسیج، برگزاری یادواره شهدا یا ابروی محله به صورت مجازی، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع بسیج را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

 

وی برگزاری مسابقه کتاب خوانی سلام بر ابراهیم، پویش لبیک ای رهبرم، نامه تقدیر از مدافعان سلامت، بهترین و زیباترین جمله در وصف بسیج را از دیگر برنامه‌های مختلف بسیج جامعه زنان در حوزه دانش آموزی برشمرد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه جامعه زنان اسدآباد ادامه دهنده راه و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: ان شاءالله با ادامه دادن راه شهدا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همت مردم عزیز کرونا هم شکست خواهیم داد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal