آخرین اخبار

6. آذر 1399 - 10:41   |   کد مطلب: 37484
مسوول واحد سلامت روان معاونت بهداشتی اسدآباد از آموزشی کنترل استرس شغلی در اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سجاد سلیمانی  با اشاره به عملکرد واحد سلامت روان معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار کرد: موارد جدید بیماری صرعی، افسردگی، اضطراب، سایکوز و اختلالات شایع کودکان شناسایی شده است.

 

وی با اشاره به ارجاع تعدادی از بیماران روان به مرکز تخصصی افزود: مشاوره و ارجاع موارد خشونت خانگی و کودک آزاری به اورژانس اجتماعی از جمله اقدامات بوده است.

 

مسوول واحد سلامت روان معاونت بهداشتی اسدآباد با اشاره به مشاوره در خصوص اقدام به خودکشی طی جلسات متعدد توسط کارشناسان سلامت روان مراکز شهری عنوان کرد: مشاوره در خصوص اعتیاد به مواد مخدر طی جلسات متعدد توسط کارشناسان سلامت روان مراکز شهری مورد توجه بوده است.

 

وی با اشاره به مشاوره، تشکیل پرونده و ارجاع به مرکز تخصصی افراد دارای اختلالات روانپزشکی توسط مراکز شهری و روستایی گفت: آموزش‌های فردی متعدد در خصوص مهارت‌های زندگی، مهارت‌های فرزند پروری نسبت به کنترل خشم و کنترل استرس، پیشگیری از کودک آزاری و همسر آزاری، پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از افسردگی و خودکشی، بلایا و حوادث غیر مترقبه از جمله اقدامات است.

 

سلیمانی با بیان اینکه مشاوره افرادی با مشکلات متعدد توسط مشاوران شاغل در مراکز شهری در دستور کار بود گفت: آموزش الکترونیکی مهارت‌های پیشگیری از خودکشی و کنترل خودکشی برای پرسنل معاونت بهداشتی انجام شد.

 

وی به آموزش الکترونیکی حمایت‌های روانی اجتماعی در بلایا و حوادث غیر طبیعی برای پرسنل بهداشتی اشاره کرد و افزود: کارگاه آموزشی پیشگیری و کنترل استرس شغلی برای کارکنان شاغل در درمانگاه تامین اجتماعی برگزار شد.

 

مسوول واحد سلامت روان معاونت بهداشتی اسدآباد با اشاره به تهیه و تکثیر فایل‌های آموزشی سلامت روان در فضای مجازی به ویژه گروه‌های مجازی در ادامه به برگزاری مشاوره‌های سوگ به صورت حضوری و تلفنی برای بازماندگان متوفیان کرونا اشاره کرد و گفت: تشکیل و صدور گواهی برای اعضای کارگروه آسیب‌های اجتماعی و برگزاری جلسه آموزش مشاوره قبل از ازدواج برای زوجین نیز از جمله اقدامات بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal