آخرین اخبار

8. آذر 1399 - 7:05   |   کد مطلب: 37487
برای اولین بار و در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت؛
روستای حسن‌آباد امام اسدآباد میزبان 6 پزشک متخصص و عمومی
ایرج صالحی از اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی از روز گذشته در اسدآباد خبر داد و گفت: در این طرح یک اردوی جهادی با حضور 6 پزشک عمومی و متخصص برای اولین بار در روستای حسن آباد امام برگزار شد که امر ویزیت رایگان را انجام دادند.

به گزارش آوای سیدجمال، ایرج صالحی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان، اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج و در راستای اجرای این طرح، اردوی جهادی با حضور 6 پزشک متخصص و عمومی در روستای حسن آباد امام شهرستان اسدآباد برگزار شد.

 

وی گفت: در این اردوی جهادی متخصصین ارولوژی، زنان، داخلی، چشم پزشکی، مغز و اعصاب و پزشک عمومی حضور داشتند که اقدام به ویزیت رایگان اهالی روستاهای اصلی و قمر منطقه چهاردولی کردند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: همچنین در این تیم کارشناسان مامایی، بهداشت محیط، بیماری‌ها و روان شناس و توزیع ماسک برای مراجعه کنندگان، مراقبین سلامت اقدام به آموزش پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۳۰۰ نفر از اهالی روستاهای این منطقه توسط پزشکان متخصص ویزیت شدند، افزود: پزشک عمومی نیز ۷۰ نفر را ویزیت کرد.

 

صالحی یادآور شد: در این اردوی جهادی 60 نفر ویزیت مامایی و مشاوره‌ای، ۱۵۰ نفر آموزش و مراقبت‌های بهداشتی، ۵۰ نفر به کلینیک‌های تخصصی ارجاع داده شدند.

 

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی ۴۰ میلیون ریال داروی رایگان بین بیماران توزیع شد، گفت: در این اردو 200 میلیون ریال خدمات ارائه شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal