آخرین اخبار

10. آذر 1399 - 9:21   |   کد مطلب: 37515
سردار سلمان امیری با بیان اینکه طرح تشویقی ترخیص موتور سیکلت‌های توقیفی تا ۱۷ دی‌ماه ادامه دارد، گفت: مالکین موتورسیکلت‌ها از فرصت باقیمانده برای ترخیص آن‌ها اقدام کنند.

سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با بیان اینکه برای جلوگیری از انباشت موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌ها تسهیلاتی پیش بینی شده، اظهار کرد: ارائه این تسهیلات از ۱۷ آبان آغاز و تا ۱۷ دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

 

امکان ترخیص موتورسیکلت بدون بیمه مهیا شد

وی بابیان اینکه در این طرح امکان ترخیص موتورسیکلت‌های بدون بیمه مهیا شده، گفت: تقریباً تمامی موتورسیکلت ها به شرط آنکه دارای دستور قضائی نباشند می‌توانند از پارکینگ ها ترخیص شوند.

 

 

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه موتورسیکلت‌های رسوبی شامل موتورسیکلت هایی است که از سال ۹۰ تا پایان سال ۹۸ توقیف شده، افزود: مالکان یا متصرفان قانونی این موتورسیکلت‌ها برای ترخیص باید به دفاتر پلیس+۱۰ و در شهرستان‌ها به واحد ترخیص پلیس راهور مراجعه و مدارکی که از آنان خواسته شده را برای ترخیص ارائه دهند.

 

 

ترخیص موتورسیکلت‌ها با نرخ سال ۹۴

وی با اشاره به اینکه پس از ارائه مدارک و احراز هویت اقدامات برای ترخیص موتورسیکلت از پارکینگ‌ها آغاز می شود، تصریح کرد: ترخیص این وسایل نقلیه با نرخ‌های مصوب سال ۹۴ هیئت دولت انجام می‌شود‌.

 

 

امیری یادآور شد: همزمان با اجرای این طرح، جریمه ۲ برابری موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی (جریمه دیرکرد) بخشیده شده و مالکان یا متصرفان موتورسیکلت‌ها تنها باید اصل جریمه را پرداخت کنند.

 

وی ضافه کرد: مالکان حتی می‌توانند برای ترخیص موتورسیکلت‌ها از شیوه پرداخت اقساطی نیز استفاده کنند به شرط آنکه کل مبلغ جریمه را در طول یک سال تسویه کنند‌.

 

 

موتورسیکلت‌های توقیفی ترخیص نشوند، به نفع بیت المال فروخته می‌شود

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان سخنانش با اشاره به محدود بودن زمان اجرای این طرح، تأکید کرد: اگر طی ۲ ماه موتورسیکلت‌های رسوبی ترخیص نشوند، این موتورها به منزله موتورهای بلاصاحب فروخته و طی ۶ ماه مبلغ آن قابل عودت به مالک خواهد بود و پس از آن به نفع بیت المال هزینه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal