آخرین اخبار

12. آذر 1399 - 13:08   |   کد مطلب: 37545
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان بر نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر همدان به نام شهید «محسن فخری‌زاده» تأکید کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، علی رحیمی فر عصر سه شنبه در صحن شورای شهر همدان با بیان اینکه شهادت خلعتی خاص و منحصر به فرد است که تنها بر تن بندگانی از خدا می‌نشیند که شهیدگونه زیسته‌اند، گفت: موقعیت حساس خدمتی و فعالیت شهید فخری‌زاده اقتضا می‌کرد ملت ایران در زمان حیات وی از شناخت نام و رسم او محروم بمانند، اما این شهید در زمان حیاتش با جهاد و تلاش بسیار در عرصه خدمت صادقانه قدم برداشت.

 

وی با تاکید بر اینکه شهید فخری‌زاده که امروز فخر ایران‌زمین است و نامش بر تارک این سرزمین تا ابد خواهد درخشید به ما آموخت که بنده خدا باشیم و جز برای خدا و رضای او کاری نکنیم و بجز رضای او به چیز دیگری نیندیشیم، گفت: باید به قدر توان و وسع مالی و معنوی و مسئولیتی که در دست داریم برای معرفی سبک و سیاق زندگی این شهید عرصه دانش هسته‌ای هر آنچه ممکن است انجام دهیم.

 

رحیمی فر گفت: باید زمینه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، تکریم علم و عالمان و الگوسازی صحیح و مبتنی بر هویت فاخر ایرانی و اسلامی را به خصوص برای نسل جوان و نوجوان فراهم آوریم تا به پیام مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و در حرکت به سمت‌وسوی تمدن‌سازی عظیم اسلامی و ایرانی لبیک گفته باشیم.

 

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان بر نامگذاری یکی از معابر اصلی شهر همدان به نام شهید «محسن فخری‌زاده» تأکید کرد و گفت: در حال حاضر نامگذاری یکی از شوارع اصلی شهر همدان به نام این شهید والامقام و نصب سردیس آن شهید در آن محل برای پاسداشت بیشتر از نام و آوازه وی مدنظر است.

منبع: مهر

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal