آخرین اخبار

22. آذر 1399 - 12:01   |   کد مطلب: 37631
تغییرات مدیریتی عجیب در واپسین ماه های دولت؛ محمد‌علی محمدی سرپرست جدید فرمانداری همدان/افشار به دفتر روستایی و شوراهای استانداری رفت!

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از عصرهمدان امروز در جلسه‌ای به ریاست سید سعید شاهرخی، استاندار همدان، معاونین و مدیران ستادی استانداری، تعدادی از مدیران جدید در حوزه ستادی استانداری و فرمانداری همدان منصوب شدند.

 

استاندار همدان در این‌ جلسه گفت: عملکرد مدیران استان بر اساس برنامه عملیاتی تعریف شده است و همین باعث موفقیت های خوبی در استان شده است.

 

وی با اشاره به اینکه استان همدان در جذب تسهیلات و اشتغالزایی یکی از سه استان برتر کشور است و در جشنواره شهید رجایی رتبه چهارم کشوری را کسب کرد‌، افزود: وحدت و همدلی، انسجام و هماهنگی مجموعه‌ها باعث شد که در جریانات و اتفاقات گذشته استان همدان عملکرد خوبی داشته است.

 

شاهرخی تاکید کرد: تغییرات مدیریتی با هدف مدیریت بهتر امورات و انتصاب افراد بر اساس شایستگی و توانایی افراد است.

 

همچنین با حکم استاندار همدان، حسین افشار به عنوان سرپرست دفتر روستایی وشوراهای استانداری منصوب شد.

 

مهدی اخوان به عنوان سرپرست دفتر امور امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری و مجید درویشی به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان منصوب شد.

 

عزیز‌ا… یوسفی به عنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری، فاطمه حبیبی به عنوان معاون سیاسی و یزدان آزرمی به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری همدان منصوب شدند.

لازم به ذکر است در اقدامی عجیب در آستانه پایان دولت، محمد‌علی محمدی به عنوان سرپرست فرمانداری همدان منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal