آخرین اخبار

26. آذر 1399 - 12:32   |   کد مطلب: 37675
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی با توجه به شرایط کرونایی لغو شده و تا اطلاع بعدی برگزار نمی‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ علی فکری  اظهار داشت: به دنبال شیوع کرونا شاهد ایجاد محدودیت‌هایی برای پیشگیری از تجمع و شیوع این ویروس در مراکز زیر مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی بودیم.

 

وی اضافه کرد: تعطیل کردن مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک خودرو و مراکز آموزش رانندگی و دیگر برنامه‌ها به دنبال شیوع ویروس کرونا در اولویت کاری پلیس راهور قرار گرفت.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان ادامه داد: تغییر وضعیت همدان از قرمز به نارنجی سبب بازگشایی برخی مراکز شده و هم اینک با دریافت نوبت به صورت اینترنتی می توان نسبت به تعویض پلاک خودرو اقدام کرد.

 

سرهنگ فکری گفت: آزمون عملی رانندگی خودرو از کسانی که پیشتر در آیین نامه نمره قبولی دریافت کردند اخذ می شود اما با توجه به ممنوع شدن برگزاری آزمون آیین نامه متقاضیان جدید دریافت گواهینامه باید تا بازگشت شرایط کرونا به وضعیت عادی برای شرکت در آزمون صبر کنند.

 

وی درباره وضعیت معابر درون شهری با توجه به ریزش برف اظهار داشت: در حال حاضر معابر درون شهری این استان خیس و لغزنده هستند که در این شرایط میزان سوانح خسارتی نسبت به روزهای صاف و آفتابی بیشتر می‌شود.

 

سرهنگ فکری از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و بدون عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد رانندگی کنند تا در صورت نیاز به استفاده از ترمز برای متوقف کردن خودرو بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل کنند.

منبع:ایرنا

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal