آخرین اخبار

27. آذر 1399 - 10:02   |   کد مطلب: 37683
سمیه نوش آبادی ماجرای لایو اینستاگرامی پسربچه 14 ساله با یک بلاگر زن در اینستاگرام را یک فاجعه بزرگ خواند و گفت: فاجعه بزرگتر اینجاست تا زمانی که دولت و مسئولین ارتباطات کشور، خود را به خواب زنده اند و این گونه فجایع جنسی برایشان امری عادی ست هر روز باید شاهد قربانی شدن فرزندان خود در این فضای بی در و پیکر باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، سمیه نوش ابادی دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی در استان همدان در واکنش به ماجرای لایو ایسنتاگرامی بچه 14 ساله با یک بلاگر زن ، اظهار کرد:ماجرای لایو اینستاگرامی پسربچه 14 ساله با یک بلاگر زن در اینستاگرام فاجعه ای است که نشان می‌دهد در حالی دم از جامعه اسلامی می‌زنیم که زیست مجازی کودکان و نوجوانان ما در محیط های فاسدی مانند اینستاگرام و لایکی در جریان است.

 

وی گفت: مردم و مسئولان باید بدانند که این لایو منتشر شده تنها یک مورد نیست و قطعا یکی از هزاران موردی ست که روزانه نوجوانان ما را به سوی تباهی می‌کشاند و در حدی دردناک است که جا دارد، متصدیان فضای مجازی کشور از وجود این فجایع قالب تهی کنند.

 

 

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی که همه فرزندان ایران از کوچک تا بزرگ به واسطه آموزشهای مجازی مدارس روزانه با اینترنت در ارتباط اند اینگونه اتفاقات زنگ خطری است که پیش از به وجود امدن فجایع بزرگتر به صدا در آمده و اگر از سوی دولت و والدین به طور همزمان در سیاست های حاکمیتی فضای مجازی و تربیتی و مدیریتی نوجوانان چاره ای برای آن اندیشیده نشود، قطعا باید منتظر تباهی تک تک نوجوانان کشور باشیم.

 

وی اذعان کرد: فاجعه بزرگ اینجاست که تا زمانیکه دولت و مسئولین ارتباطات کشور ، خود را به خواب زنده اند و این گونه فجایع جنسی برایشان امری عادی ست هر روز باید شاهد قربانی شدن فرزندان خود در این فضای بی در و پیکر باشیم.

وی تأکید کرد: مسئولان محترم اگر امروز در حالیکه قربانی شدن فرزندان کشور را میبینید سر راحت بر بالین میگذارید مطمئن باشید که فردا نوبت فرزندان خود شماست و تا زمانیکه در کنترل فضای مجازی کشور و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اهمال میکنید مسئولیت این جانایت متوجه شخص شماست.

 

وی افزود: امید است این قبیل لایو ها و اتفاقات وحشتناک اخلاقی و جنسی خانواده ها و نهادهای رسمی را از خواب غفلت بیدار کند و موجب شود سواد رسانه را به عنوان تنها سلاح در شرایط فعلی جدی بگیرند.  خانواده  میتواند با داشتن ارتباط عاطفی و دوستانه با فرزندان و مدیریت استفاده آنها از این فضا تا حد زیادی اینگونه فجایع را کاهش دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal