آخرین اخبار

28. آذر 1399 - 20:41   |   کد مطلب: 37691
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد گفت: هم اکنون انجام آزمایش کرونا ویروس در ۱۰ مرکز بهداشتی شهرستان انجام می شود.

به گزارش آوای سیدجمال، الهام عظیمی، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد  گفت: از تمامی افرادی که بطور مستقیم با مبتلایان به ویروس کرونا در تماس هستند درخواست می‌کنیم  با مراجعه به ۱۰ مرکز بهداشتی منتخب، تست کرونا دهند.

 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه مراکز بهداشتی و درمانی در روستا‌ها در چنار علیا و سفلی، آجین، کینی سایه، حسن آباد، آقاجانبلاغی، لک لک، وندرآباد و جنت آباد آماده انجام تست هستند گفت: در شهر نیز مرکز۱۶ ساعته امیرالمومنین (ع) آماده ارائه خدمت به همشهریان است.

 

عظیمی با بیان اینکه ۱۰ مرکز بهداشتی این شهرستان برای تست کرونا در نظر گرفته شده اند، افزود: متاسفانه برخی افراد که در تماس با مبتلایان بوده اند از تست کرونا امتناع می کنند.

 

 

او با بیان اینکه در اسدآباد محدودیت سِنی برای انجام تست کرونا نداریم بیان کرد: دانشجوها، سربازها، رانندگان و افراد در حال تردد به شهر‌های دیگر نیز جزو گروه‌های مستعد به ابتلا هستند که ضروریست به مراکز منتخب مراجعه و تست کرونا دهند.

 

دکتر عظیمی با بیان اینکه انجام تست در ابتدای بروز علائم آسیب‌های بیماری را به فرد و اطرافیان وی کاهش می دهد عنوان کرد: گام چهارم مقابله با کرونا گام رصد دقیق مبتلایان است که آزمایش گرفتن از افراد مشکوک به ویروس کووید۱۹ و مراقبت و قرنطینه آنها را شامل می شود

باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal