آخرین اخبار

29. آذر 1399 - 13:12   |   کد مطلب: 37700
سرهنگ امیدعلی الیاسی از اجرای ۱۲۰ برنامه فرهنگی در راستای تبیین و ترویج فرهنگ و مکتب شهید حاح قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: اجرای این برنامه های در کنار ماندگاری و انتقال به آیندگان، نشان دهنده ضعف و ناکارآمدی و استیصال دشمنان و فتنه گران است که می طلبد همه مسئولان در این امر همکاری کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ستاد هماهنگی برگزاری مراسمات حوادث تاریخی دی‌ماه و بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در دی ماه چند سال اخیر، ما شاهد حوادث تاریخی و حماسه ساز روز 9 دی، روز میثاق امت با ولایت، حادثه تلخ شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و اربعین شهید دانشمند هسته ای هستیم که هر کدام از این حوادث به نوعی مربوط به بصیرت می‌شود.

 

وی از برگزاری ۱۲۰ برنامه فرهنگی در راستای بصیرت‌افزایی در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: با توجه به شرایط ویژه کرونا این برنامه‌ها در راستای ترویج و تبیین فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی بیشتر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

برگزاری پویش کمک مؤمنانه به نام شهید سلیمانی

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد برگزاری پویش کمک مؤمنانه در پایگاه‌های مقاومت،  نواختن زنگ مقاومت در شبکه شاد و به صورت نمادین در یکی از مدارس،  تولید نماهنگ، برگزاری مسابقات فرهنگی دلنوشته، عکس نوشته و نقاشی را از جمله برنامه‌های این دهه برشمرد.

 

7 یادواره شهید به صورت مجازی

وی از برگزاری 7 یادواره شهدا به صورت مجازی خبر داد و افزود: این برنامه در بستر اینستاگرام به صورت لایو توسط پایگاه‌های مقامت به نام شهدای محلات برگزار می شود.

 

الیاسی از اجرای طرح نذر خون در دهه بصیرت خبر داد و گفت: باتوجه به عدم وجود پایگاه انتقال خون در اسدآباد، این امر قرار است با هماهنگی با سازمان انتقال خون استان در یک روز اجرا شود.

 

وی تصریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش نیز بنا داریم با معرفی یک کتاب با موضوع مکتب سلیمانی، برنامه ضمن خدمت فرهنگیان را برگزار کنیم.

 

سرکشی از 700 تن جانباز و خانواده شهید تا پایان سال

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی باید الگوی همه ما قرار گیرد و برنامه‌های شاخص در تبیین و ترویج فرهنگ این مکتب به یک سال ختم نشود، افزود: در این راستا سرکشی از ۷۰۰ نفر از جانبازان و خانواده های معظم شهدا را تا پایان سال در دستور کار داریم.

 

وی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات قرآن کریم و امامین انقلاب که فرمودند ایام الله نباید فراموش شود، چرا که در کنار ماندگاری و انتقال به آیندگان، نشان دهنده ضعف و ناکارآمدی و استیصال دشمنان و فتنه گران است؛ لذا امروز باید در اجرای برنامه های مراسمات بزرگداشت هشید سلیمانی و حوادث تاریخی گامی مؤثر برداریم.

 

الیاسی تأکید کرد: امروز نقش اصحاب رسانه، روحانیون و جامعه و مسئولان فرهنگی در تبیین مکتب شهید سلیمانی نقشی مهم است که می‌طلبد در این امر پیشگام باشند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal