آخرین اخبار

6. دى 1399 - 11:29   |   کد مطلب: 37762
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان امروز -شنبه ۶دی‌ماه- را سردترین روز سال جاری اعلام کرد و گفت: امروز همدان سردترین روز سال را تجربه می کند.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ما، اظهار کرد: امروز دمای هوا در همدان به منفی ۱۱ درجه سلسیوس رسیده است و همه ایستگاه‌ها دماهای کمتر از منفی ۹ درجه سلسیوس را تجربه کرده‌اند.

 

وی با بیان اینکه امروز سردترین روز سال بوده است، تصریح کرد: از فردا تا پایان هفته هوا گرم‌تر می‌شود و به تدریج افزایش نسبی دمای کمینه تا ۶درجه سلسیوس را خواهیم داشت.

 

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: تا دو روز آینده آسمان استان صاف و پس از آن نیمه ابری است و تا پایان هفته انتظار بارش نداریم.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر هوا خشک است، مطرح کرد: در سه روز ابتدای هفته به علت خشکی هوا مه‌گرفتگی نداریم اما از اواسط هفته این پدیده جوی را نیز شاهد خواهیم بود.

 

زاهدی در رابطه با تغییرات دما در روز گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دما در همدان بین صفر تا منفی ۱۱ درجه سلسیوس بوده است در ضمن گل‌تپه با منفی ۱۴ درجه سلسیوس سردترین و نهاوند با ۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه‌های استان بوده‌اند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal