آخرین اخبار

6. دى 1399 - 13:30   |   کد مطلب: 37766
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه امورات ورزش و جوانان در حوزه های مختلف بسیار گسترده است، گفت: ۷۰ درصد وقت مدیران ورزش و جوانان شهرستان های استان همدان برای رسیدگی به امورات ورزشی و توسعه زیرساخت ها باید خارج از اداره صرف شود.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان صبح جمعه به همراه معاون سازمان برنامه و بودجه استان همدان، معاون پشتیبانی، مدیر روابط عمومی و دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان در سفر به شهرستان نهاوند ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر بر مزار شهدای گروه انقلابی ابوذر و همچنین سردار سرافراز اسلام حاج میرزا محمد سلگی حاضرشدند و با قرائت فاتحه یاد و خازر ایشان را گرامی داشتند.

حمید سیفی در جمع رئیس و پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با بیان اینکه امروز فرصت خوبی برای توسعه و همدلی استان همدان فراهم است لذا باید دست به دست هم دهیم تا از همه ظرفیت های موجود به درستی استفاده کنیم، گفت: اگر صراحت و شفافیت در کار باشد برخی پروژه های بلاتکلیف و بلا استفاده گریبانگیر مدیران نخواهد نبود.

وی تصریح کرد: امروز جمعیت برخی روستاهای ما برای احداث سالن ورزشی توجیه اقتصادی و فرهنگی ندارد لذا باید با در نظر گرفتن پیوست های مختل در اجرای برنامه ها و پروژه ها به این مهم توجه ویژه داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه باید به دنبال این باشیم ضمن حمایت از قهرمانان زمینه برای بکارگبری ایشان را فراهم کنیم، گفت: باید برای قهرمانان نقش حمایتی ویژه ای داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد وقت مدیران ورزشی باید خارج اداره باشد چراکه ورزش بسیار گسترده است و برای رسیدن به نقطه هدف تعیین شده باید تلاش مضاعف و جهادی را در دستور کار قرار داد.

سیفی در پایان تصریح کرد: بحث جذب اسپانسر در ورزش باید مورد توجه باشد لذا باید از همه ظرفیت های شهرستان خصوصا بخش خصوصی در این راستا استفاده شود.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal