آخرین اخبار

9. دى 1399 - 13:00   |   کد مطلب: 37799
برخی از رسانه های اصلاح طلب ساعاتی قبل با انتشار تصویری برش داده شده از نشست فرمانده کل سپاه، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر بهداشت در قالب ستاد طرح بزرگ شهید سلیمانی برای کنترل کرونا مدعی شدند در این نشست تصویر حضرت امام (ره) حذف شده است! در حالی که تصاویر کامل این دروغ مضحک را لو می دهد.

به گزارش آوای سیدجمال، برخی از رسانه های اصلاح طلب ساعاتی قبل با انتشار تصویری برش داده شده از نشست فرمانده کل سپاه، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر بهداشت در قالب ستاد طرح بزرگ شهید سلیمانی برای کنترل کرونا مدعی شدند در این نشست تصویر حضرت امام (ره) حذف شده است! در حالی که تصاویر کامل این دروغ مضحک را لو می دهد.

 

این رسانه ها که طی سالهای اخیر سردمدار تحریف اندیشه های امام خمینی (ره) بوده اند در حالی برای این نشست بعد از فروکش کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی توسط بسیج و سپاه دست به حاشیه سازی زدند که در کارنامه آنها طی روزهای اخیر پروژه هایی با هدف تشدید تبعات کرونا در ایران دیده می شود.

 

استعفا نمایی عزل معاون وزیر بهداشت (صاحب دروغ بزرگ ایمنی گله ای و عامل گسترش کرونا) و همچنین ضریب دادن به کمپین “واکسن بخرید” به عنوان پروژه تخریب واکسن داخلی و سیاسی کردن مقوله سلامت مردم به نفع لوایح استعماری FATF از جمله سوابق این رسانه هاست.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal