آخرین اخبار

14. دى 1399 - 11:17   |   کد مطلب: 37841
سرپرست کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت:علاقه‌مندان تا ۳۰ دی فرصت دارند آثار خود در رشته‌های هنر‌های تجسمی را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، هادی شیرمحمدی، سرپرست کارگروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به برگزاری جشنواره «نماز در آینه فرهنگ و هنر» در این استان، گفت: این جشنواره ملی با محوریت هنر‌های تجسمی و خوشنویسی به صورت مجازی برگزار می‌شود که فراخوان آن در آذرماه منتشر شد.

 

او افزود: هنرمندان در رشته‌های هنر‌های تجسمی شامل نقاشی، تصویرسازی و پوستر و بخش خوشنویسی نیز شامل خط نستعلیق، شکسته نستعلیق، خط نسخ و ثلث به رقابت با هم می‌پردازند.

 

سرپرست کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به اینکه این جشنواره ویژه هنرمندان زیر ۴۵ سال سن برگزار می‌شود، ادامه داد: ۳۰ دی آخرین مهلت ارسال آثار است و ۱۲ بهمن نیز جشنواره به صورت آنلاین برگزار شده و نتایج اعلام خواهد شد.

 

شیرمحمدی بیان کرد: ایجاد زمینه مناسب برای رقابتی سازنده و به‌کارگیری ابزار‌های هنری در ارائه و تولید موضوعات دینی و نگاهی هنرمندانه به تجلی جایگاه عبادت با موضوع نماز از اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal