آخرین اخبار

14. دى 1399 - 13:22   |   کد مطلب: 37846
مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی ۱۷۵ زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در همدان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات ستاد دیه استان از ابتدای امسال اظهار کرد: در این مدت ۱۷۵ زندانی آزاده شده که ۱۶۲ نفر تا پایان آبان ماه و ۱۲ نفر در  آذرماه بوده است.

 

وی مبلغ بدهی این مددجویان را ۴۷۴ میلیارد و  ۳۶۹ میلیون و ۷۷ هزار ریال دانست و گفت: این مبلغ تا آبان ماه امسال ۴۶۴ میلیارد و ۲۵۵ میلیون و ۵۱۷ هزار ریال بود و آذرماه نیز ۱۰ میلیارد و ۱۱۳ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال شد. 

 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های دیه ۴ مورد بود  افزود: از ۱۳۰ پرونده مالی، ۱۲۱ مورد تا پایان آبان ماه را و ۹ مورد آذرماه شامل می‌شد.

 

وی با اشاره به ۳۵ پرونده مهریه که ۳۴ مورد متعلق به تا آبان‌ماه و یک مورد آذرماه است خاطرنشان کرد: ۶ مورد پرونده نفقه داشتیم.

 

روحانی منش از آزادی ۱۶۷ زندانی مرد و هشت زندانی زن خبر داد و گفت: ۱۵۷ مرد تا پایان آبان‌ و ۱۰ مرد در آذرماه و ۶ زن تا پایان آبان و دو زن آذرماه آزاد شده‌اند.

 

وی با اشاره به اخذ مبلغ ۱۳۲ میلیارد و ۱۹۶ میلیون و ۸۳ هزار ریال رضایت از شکات توسط ستاد دیه استان بیان کرد: تا پایان آبان ۱۳۱ میلیارد و ۷۱۰ میلیون و ۸۳ هزار ریال و آذرماه ۴۸۶ میلیون ریال شکات بخشیده‌اند.

 

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان پرداختی صندوق تامین خسارت‌های بدنی را ۴ میلیارد و ۷۹۵ میلیون و ۵۶۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ متعلق به آذرماه است و قبلا وجود نداشت.

 

وی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد و ۱۷۷ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال مددجویان نقدینگی داشتند گفت: مبلغ اعسار به تقسیط ۲۳۹ میلیارد و ۸۹۹ میلیون و ۲۳۴ هزار ریال بود.

 

روحانی‌منش از ۴۴ میلیارد و ۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال کمک پرداختی برای پرونده‌های مالی و دیه خبر داد و افزود: ۳۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال از بانک‌های ملت، ملی، تجارت و صادرات برای آزادی مددجویان وام دریافت شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal