آخرین اخبار

16. دى 1399 - 9:03   |   کد مطلب: 37856
تداوم بردهای تیم خانه بسکتبال اسدآباد در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک کشور، امید به صعود و پایان طلسم ناکامی‌های این تیم در ادوار گذشته را دوچندان کرده است.

به گزارش آوای سیدجمال، ورزش اسدآباد با وجود ظرفیت‌های مناسب در سال‌های اخیر همواره حضوری کمرنگ در سطح میادین حرفه‌ای داشته و بی‌گمان بسکتبال تنها دلخوشی اهالی ورزش دوست این شهرستان برای لذت بردن از لیگ‌های باشگاهی کشور است.

 

بسکتبال این شهرستان در این سال‌ها با وجود تنگناها و مشکلات متعدد، توانست به بقای خود در لیگ یک باشگاه‌های کشور تداوم ببخشد و با حداقل منابع مالی به رویارویی با حریفان قدرتمند مسابقات بپردازد.

 

بسکتبال اسدآباد فصل گذشته از صعود به لیگ دسته یک کشور بازماند اما امسال یکی از مدعیان اصلی صعود به شمار می رود و شروع بسیار خوبی در این مسابقات داشته است.

 

۲برد و تثبیت صدرنشینی

تیم خانه بسکتبال اسدآباد گام اول خود در گروه یک منطقه شمال را محکم برداشت و توانست حریف سرسخت کرمانشاهی خود را شکست دهد.

 

نماینده اسدآباد با هدایت آقای سجاد عطایی در راستای مسابقات لیگ دسته یک کشور و در بازی افتتاحیه گروه خود به مصاف تیم میزبان یعنی خانه بسکتبال کرمانشاه رفت و در پایان موفق شد تا حریف خود را با نتیجه ۹۴ بر ۷۵ شکست دهد.

 

اما بسکتبالیست‌های اسدآباد در دیدار دوم نیز تیم کردستان را شکست دادند تا حضورشان در صدر جدول را مستحکم تر کنند.

 

این تیم در مقابل کردستان در دیداری جذاب ۸۴ بر ۸۰ به پیروزی رسید.

 

نماینده کردستان در حالیکه تا پایان کواتر چهارم در امتیاز ۷۳ با تیم اسدآباد به تساوی رسیده بود، در پنج دقیقه وقت اضافه با فرصت طلبی شاگردان عطایی بازی را واگذار کرد.

 

 اسدآباد افتخار بسکتبال همدان

تنها داور بین المللی غرب کشور و چهره سرشناس بسکتبال اسدآباد در باره موفقیت های این تیم می‌گوید: این شهرستان افتخار بسکتبال استان همدان به شمار می‌رود و در سال‌های اخیر حضور درخشان در سطح کشور داشته است.

 

هادی سالم که در این سال‌ها برای رشد و اعتلای ورزش بسکتبال این شهرستان حمایت لازم را داشته است با قدردانی از دست اندرکاران بسکتبال اسدآباد گفت: بسکتبال این شهرستان از پیشکسوتان، مربیان و داوران متعصب و موفق برخوردار است که با اتحاد و همدلی توانسته‌اند با وجود محدودیت‌ها، در رشد و اعتلای این رشته ورزشی موثر عمل کنند.

 

وی اضافه کرد: بسکتبال اسدآباد در صورت حمایت‌های همه جانبه توان صعود از لیگ یک و حضور در لیگ برتر کشور را نیز دارد.

 

بسکتبال اسدآباد مدعی اصلی لیگ یک

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد گفت: بسکتبال اسدآباد تیمی ریشه دار و قدیمی است و امسال نیز با بستن تیمی قدرتمند مدعی صعود به شمار می‌رود.

 

علی جمور افزود: رقابت‌های گروه الف منطقه شمال به میزبانی کرمانشاه با حضور پنج تیم خانه بسکتبال کردستان، خانه بسکتبال اسدآباد، پاس ناجا کامیاران، خانه بسکتبال کرمانشاه و خانه بسکتبال البرز در جریان است.

 

رقابت‌های گروه الف منطقه شمال به میزبانی کرمانشاه با حضور پنج تیم خانه بسکتبال کردستان، خانه بسکتبال اسدآباد، پاس ناجا کامیاران، خانه بسکتبال کرمانشاه و خانه بسکتبال البرز در جریان است.

 

وی اضافه کرد: این تیم از سال ۸۶ در رقابت‌های بسکتبال کشور فعالیت دارد و با حضوری چند ساله در این مسابقات، از تجربه بالایی برخوردار است که امیدواریم این فصل شاهد صعود تیم باشیم.

 

جمور خاطرنشان کرد: این تیم متشکل از کادر فنی و بازیکنان باتجربه است و ما نیز در حد توان حمایت‌های همه جانبه از این تیم داریم.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal