آخرین اخبار

17. دى 1399 - 10:32   |   کد مطلب: 37870
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین استان همدان از ارسال ۳۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری «حاج قاسم سلیمانی» سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، علی‌اکبر کریم‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دل‌ها، شهید «حاج قاسم سلیمانی» اظهار کرد: به‌ مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح استان اجرایی شد.

 

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها‌ برگزاری مسابقه‌ای با عنوان جشنواره فرهنگی هنری «حاج قاسم سلیمانی» بود که به همت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در فضای مجازی برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر ترویج سیره شهدا بیان کرد: هدف از اجرای این جشنواره نیز تبیین شخصیت و مکتب زندگی سپهبد شهید «سلیمانی» و آشنایی بیشتر با این شهید بزرگوار بود.

 

وی گفت: این جشنواره در ۱۱ قالب شامل دلنوشته، شعر، قصه، خطاطی، نقاشی، دکلمه، خاطره، انشاء، ایده خلاقانه، پوستر و کلیپ برگزار شد و ۳۵۰ اثر در طول دو هفته‌ای که مهلت ارسال آثار بود به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

 

کریم‌پور با بیان اینکه آثار دریافت شده توسط اساتید برجسته استان داوری شد عنوان کرد: ۲۰ اثر از بین آثار ارسالی به عنوان اثر منتخب انتخاب شد و به آثار منتخب جوایز نفیسی اهدا شد.

 

وی تصریح کرد: مکتب «حاج قاسم» وجوهی دارد که باید برای مردم شناخته شود و این مکتب شعاری و احساسی نیست، بلکه مکتبی شعوری است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «حاج قاسم سلیمانی» در مکتب امام خمینی (ره) که مکتب سیدالشهدا(ع) بود، پرورش یافت تصریح کرد: باید این مکتب را برای جوانان ایران و منطقه تبیین کرد.

 

وی با اشاره به ضرورت معرفی و ترویج مکتب سردار شهید «سلیمانی» یادآور شد: شهید «حاج قاسم سلیمانی» نماد ملی مقاومت و الگوی تمام آزادی‌خواهان جهان است.

 

کریم‌پور با بیان اینکه شهید «سلیمانی» الگوی بی‌بدیل ولایت‌مداری، شجاعت و استکبارستیزی است گفت: همه باید در راستای تبیین و تقویت مکتب «سلیمانی» در جامعه تلاش کنیم.

 

وی در پایان گفت: جوانان امروز ایران اسلامی نیز با پیروی از سیره و سبک زندگی شهدا و مکتب شهید «سلیمانی»، ادامه‌دهنده راه شهدا و زمینه‌ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal