آخرین اخبار

18. دى 1399 - 11:12   |   کد مطلب: 37881
سردار امیری گفت: در بازديد از مزرعه، 140 هزار ليتر نفت کوره قاچاق را کشف و 2 دستگاه خودرو تريلر نفتکش و 3 تانکر ثابت را توقيف کردند.

به گزارش آوای سیدجمال،  سردار "سلمان امیری"، در تشریح این خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده هاي نفتي ماموران انتظامی شهرستان ملایر با انجام کار فني و تخصصي از فعاليت قاچاقچيان سوخت در مزرعه اي خارج از این شهرستان مطلع شدند.

 

وي افزود: در بررسي دقيق موضوع مشخص شد، متهمان ابتدا نفت کوره را از پالايشگاه بارگيري کرده و با انتقال به مزرعه اي در خارج از شهر ملاير و با استفاده از ابزار و ادوات مخصوص، اقدام به برداشت مقدار زيادي از سوخت مورد نظر و جايگزين کردن آن با ضايعات پتروشيمي مي کنند.

 

سردار امیری بیان کرد: تيم هايي از پليس آگاهي، اطلاعات و ماموران انتظامي به همراه کارشناسان شرکت نفت در بازديد از اين مزرعه، 140 هزار ليتر نفت کوره قاچاق را کشف و 2 دستگاه خودرو تريلر نفتکش و 3 تانکر ثابت را توقيف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به دستگيري 4 متهم در اين عمليات، افزود: پرونده در این خصوص تکمیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

 

این مقام ارشد انتظامی با بيان اين که قاچاق از عوامل مهمي است که ضربه هاي جبران ناپذيري به اقتصاد كشور وارد مي كند، گفت: نيروي انتظامي با اقتدار با قاچاقچيان و متخلفان در اين حوزه برخورد خواهد كرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal