آخرین اخبار

27. دى 1399 - 8:50   |   کد مطلب: 37961
فرمانده انتظامي شهرستان "همدان" از دستگيري 3 کيف قاپ حرفه اي و کشف 25فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ"جمشيدباقري" گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت کيف قاپي در برخي مناطق اين شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستورکار ماموران کلانتري14 قرار گرفت.

 

اين مقام انتظامي افزود: ماموران این کلانتري در حين گشت زني ،3 نفر را که در حال فرار بودند مشاهده کردند و همزمان شخصي به گشت مراجعه و اعلام کرد 3 نفر با تهديد، گوشي وي را از دستش ربوده اند که بلافاصله عوامل گشت وارد عمل شده  و 3 متهم  با هویت معلوم را در خانه خرابه اي دستگير کردند و به مقرانتظامي دلالت دادند.

 

اين مقام انتظامي بيان داشت: در تحقيقات اوليه، از شاکيان ديگر، براي شناسايي و مواجهه حضوري با متهمان دعوت شد و 20 نفر از آنها موفق به شناسايي متهمان به عنوان سارق خود شدند.

 

وي افزود: متهمان در مواجهه با شاکیان و در بازجویی های انجام شده  به ارتکاب 25 فقره سرقتِ قاپ زني در سطح شهر اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان گفت: باراهنمايي متهمان ، 2نفر ديگر از همدستان آنها دستگير و متهمان پس از قبول جرم خود، به دستور مقام قضائي با صدور قرار مجرميت روانه زندان شدند و تلاش ماموران براي شناسايي ساير مال باختگان و دستگيري مالخر پرونده، ادامه دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal