آخرین اخبار

27. دى 1399 - 8:52   |   کد مطلب: 37962
در شبانه روز گذشته با ۸ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در استان همدان به ۹ هزار و ۹۴۶ نفر رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: از آغاز شیوع کرونا در استان همدان، شمار جان باختگان این بیماری به رقم یک هزار و ۴۴ نفر رسید.

 

طاهری اظهار داشت: در شبانه روز گذشته با ۸ مورد ابتلای جدید به این ویروس، شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در استان به ۹ هزار و ۹۴۶ نفر رسید.

او  با بیان اینکه با دو مورد جدید تاکنون یک هزار و ۴۴۰ نفر در استان بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند، افزود: در شبانه روز گذشته ۲۴۹ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که ۳۹ نفر از آن‌ها در بخش عادی، ۱۴ نفر در بخش ICU و حال ۲۹ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان یادآور شد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در استان، ۳۶۲ نفر در اسدآباد، ۵۶۹ نفر در بهار، ۶۱۷ نفر در تویسرکان، ۴۰۵ نفر در رزن، ۱۷۶ نفر در درگزین، ۱۷۳ نفر در فامنین، ۶۳۰ نفر در کبودرآهنگ، هزار و ۸۵۶ نفر در ملایر، هزار و ۱۰۶ نفر در نهاوند و ۳ هزار و ۷۸۴ نفر در همدان به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal