آخرین اخبار

27. دى 1399 - 11:50   |   کد مطلب: 37965
علی جمور یکی از اصلی‌ترین مشکلات مجموعه ورزشی را چمن فوتبال خواند و گفت: در این دیدار قول مساعد برای تجهیز چمن طبیعی باپرداخت 150 میلیون تومان گرفته شد.

علی جمور، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به وجود مشکلاتی در حوزه ورزشی در شهرستان اظهار کرد: در این زمینه دیداری را وزیر ورزش و جوانان داشتیم که نماینده مردم در مجلس و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان همدان حضور داشتند.

 

وی یکی از اصلی‌ترین مشکلات مجموعه ورزشی را چمن فوتبال خواند و گفت: در این دیدار قول مساعد برای تجهیز چمن طبیعی با پرداخت 150 میلیون تومان داده شد.

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد تصریح کرد: قرار است خسرو ارتقایی مدیر کل دفتر فنی وزارت ورزش و جوانان کشور برای احصا مشکلات مجموعه ورزشی شهرستان سفری به این شهرستان داشته باشد.  

 

وی با بیان اینکه قرار است پک‌های ورزشی از جمله تشک کشتی، توپ به ما بدهند، افزود: تحقق این وعده‌ها بستگی به پیگیری ما دارد که ما تلاشمان را در این زمینه خواهیم داشت.

 

جمور با اشاره به مشکلات استخر شهید سلیمانی در سال گذشته که زودتر از موعد افتتاح شد، گفت: در این زمینه نیز با وزیر ورزش صحبتی داشتیم و در حال پیگیری انشعاب آب و گاز این مجموعه هستیم.

 

وی تصریح کرد: مشکل گاز مجموعه ورزشی بانوان هم مرتفع شده و بزودی انجام می شود.

 

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal