آخرین اخبار

29. دى 1399 - 14:23   |   کد مطلب: 37981
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد:
کارخانه گندله‌سازی اسدآباد آلودگی زیست محیطی ندارد
مجید اسکندری با بیان اینکه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت فصلی خروجی دودکش کارخانه گندله‌سازی اسدآباد آنالیز می‌کند، گفت: تاکنون خروجی‌ این دودکش‌ها در حد زیر استاندارد بوده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید اسکندری، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانه گندله‌سازی این شهرستان، با اشاره به اقدامات زیست محیطی این کارخانه، اظهار کرد: کارخانه گندله‌سازی با ایجاد 5 الی 8 هکتاری فضای سبز با کاشتن درخت باعث گرفتن ذرات زیست محیطی اطراف آن شده است.

 

وی گفت: بحث گرد و غبار و آلودگی که از دودکش کارخانه خارج می‌شود، با استفاده از بک فیلترهایی که روی خطوط تولید ایجاد شده، توانسته آلودگی را کنترل کند.

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به صورت فصلی از خروجی دودکش آنالیز به عمل می‌آورد، افزود: تاکنون خروجی‌های این دودکش‌ها در حد زیر استاندارد بوده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

 

وی یادآور شد: البته کارخانه موظف است به صورت فصلی اقدام به پرکردن خود اظهاری در مورد خروجی دودکش داشته باشد که این امر نیز با قرارداد بین شرکت‌های زیست محیطی و نمونه برداری گردوغبار در حال انجام است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal