آخرین اخبار

29. دى 1399 - 15:16   |   کد مطلب: 37982
بهنام لطفی با اشاره به توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با ایجاد اشتغال پایدار و پرداخت تسهیلات، گفت: در 9 ماهه نخست امسال 50 نفر از جوانان جویای کار تحت حمایت این نهاد به شرکت‌ها، کارخانجات و ادارات معرفی و به کار گمارده شدند.

بهنام لطفی،  رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به پرداخت وام اشتغالزایی به 153 مددجویان کمیته امداد این شهرستان در طی 9 ماهه امسال، اظهار کرد: در این زمینه 63 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

 

وی گفت: طرح‌های اشتغالزایی در حوزه‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع‌دستی، خدمات، صنعت، حمل‌ونقل، مشاغل صنفی و خانگی بوده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تنها یک مرحله از اقدامات اساسی این نهاد برای ایجاد مشاغل پایدار است، گفت: برای ایجاد مشاغل پایدار خانواده‌های تحت حمایت، هفت اقدام مهم دیگر شامل انجام مشاوره شغلی، آموزش‌ رایگان، پرداخت تسهیلات، هدایت شغلی، راهبری شغلی، نظارت و بازاریابی محصولات تولیدی مددجویان در این نهاد انجام می پذیرد.

 

وی تصریح کرد: هدف اصلی ایجاد شغل پایدار، توانمندسازی خانواده‌ها است که اولویت اول کمیته امداد بوده است.

 

لطفی با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 112 نفر از مددجویان در دوره‌های آموزش فنی و حرفه ای شرکت کردند، افزود: البته 50 نفر از جوانان جویای کار این نهاد به شرکت‌ها، کارخانجات و ادارات معرفی و به کار گمارده شدند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal